י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תכננו להגיע לצרפת

ארבעה חשודים נעצרו עם דרכונים מזויפים

‏ארבעה נעצרו בנמל התעופה של אזייזה בארגנטינה, כשברשותם דרכונים צרפתיים מזויפים. הארבעה טענו שהם ממוצא עיראקי והיו בדרכם לאמסטרדם שבהולנד | הם חשודים כאנשי משמרות המהפכה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

ארבעה אזרחים "עיראקים" נעצרו הבוקר (חמישי) בנמל התעופה הבינלאומי אזייזה בארגנטינה לאחר שהתגלה כי הם הגיעו עם דרכונים מזויפים, ולטענתם הם עיראקים. צו המעצר ניתן על ידי השופט הפדרלי פדריקו וילנה דקות לאחר שהם עוכבו על ידי אנשי רשות ההגירה שהוצבו בשדה התעופה, העצורים עמדו לעלות על מטוס של חברת KLM לכיוון אמסטרדם, הם חשודים כאנשי משמרות המהפכה, כך מדווחים כלי תקשורת בארגנטינה.

לאחר ההתראה ממנהלת ההגירה הלאומית, אנשי משטרת הביטחון של שדה התעופה (PSA) יצרו קשר עם בית המשפט הפדרלי שהורה על מעצרם. העצורים הם בגילאי 20 עד 23, הם הגיעו מברזיל וחיפשו דרך להיכנס ליבשת אירופה. שתיים מהעצורים נשים, סוזן אדו, סלמה אל-סאלם, שני הגברים הם סאאד קולו, ומסוד פאידי. הארבעה נבדקים באינטרפול האם הם קשורים לגורמי טרור.

ההנחה היא שהיעד הסופי שלהם היה צרפת מכיוון שהיו להם דרכונים צרפתים מזויפים. מקור ביטחוני צוטט בתקשורת המקומית, כי "העיראקים הגיעו מברזיל וניסו להגיע לאירופה הבוקר, הם הועברו לבית המשפט הפדרלי של לומאס דה זמורה, שם הם נחקרים בסיוע מתרגם".

השופט הפדרלי שמטפל בתיק הוא פדריקו וילנה, הוא אותו שופט שאחראי על החקירה של המטוס החשוד עם אנשי צוות איראנים שהגיע מונצואלה לארגנטינה בחודש יוני האחרון ועליו אנשים החשודים כאנשי משמרות המהפכה האיראניים.

ארגנטינה משמרות המהפכה צרפת דרכונים עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד