י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צריך לדעת איך להתחבא

גנב הרכב הסתתר בתוך דובי ענק, אך נתפס

צעיר בן 18, התחמק משוטרים לאחר שגנב מכונית ולא שילם עבור הדלק. שוטרים הגיעו לביתו כדי לעוצרו, אך הוא הסתתר בתוך דובון ענק | לבסוף הוא נחשף לאחר שהשוטרים שמו לב שהדובי נושם | הוא קיבל תשעה חודשי מאסר

גנב הרכב הסתתר בתוך דובי ענק, אך נתפס
הדובי הענק בו הסתתר החשוד צילום: משטרת מאנצ'סטר

נהג שנמלט משוטרים נמצא מסתתר בתוך דובון ענק לאחר שאלה הבחינו בדובון צעצוע נושם. הנהג ג'ושוע דובסון, בן ה-18 תושב שכונת רוצ'דייל במנצ'סטר שבאנגליה, ניסה לחמוק משוטרים לאחר שגנב מכונית ולא שילם עבור הדלק בחודש מאי האחרון.

כשהשוטרים חיפשו את הצעיר בן ה-18, הם נכנסו לביתו והיו המומים לקבל את פניו של דובון "נושם" באורך שני מטרים, הם גילו שהצעיר קרע את החלק התחתון של הצעצוע כדי להסתתר בתוכו.


החשוד קרע את הדובי כדי להסתתר בו.

דובסון נידון בגין גניבת רכב, נהיגה בזמן פסילה ובריחה מתחנת דלק ללא תשלום, הוא ירצה תשעה חודשים מאחורי סורג ובריח. פרטים על מעצרו המוזר ברוצ'דייל נחשפו בדיון על גזר הדין שלו בפני בית משפט השלום במנצ'סטר ביום שישי האחרון.

בפוסט בפייסבוק, מסרה משטרת רוצ'דייל: "ג'ושוע דובסון נעצר לאחר שגנב מכונית ולא שילם עבור הדלק באותו יום, כשהלכנו לעצור אותו השוטרים שלנו הבחינו בדוב גדול נושם, ומצאו את דובסון מסתתר בפנים. עכשיו הוא דחוס מאחורי סורג ובריח לאחר שנידון בשבוע שעבר על גניבת רכב, נהיגה בזמן פסילה ובריחה מתחנת דלק ללא תשלום".

גנבי רכב תחנת דלק נהיגה בשכרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד