י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא ירצו עונש מאסר

בית המשפט הרשיע אחים בתקיפת יהודי באכזריות

בית משפט בגרמניה גזר עונש לשני קטינים בגין תקיפה אכזרית של גבר יהודי במהלך הפגנה פרו-ישראלית בעיר המבורג בשנה שעברה. "אני כמעט עיוור, אני יכול לראות רק אור וחושך בעין הימנית שלי", אמר הקורבן לתקשורת המקומית | ולמרות זאת לא ירצו עונש מאסר

בית המשפט הרשיע אחים בתקיפת יהודי באכזריות
שוטרים גרמניים צילום: unsplash

בית משפט בגרמניה הרשיע שני אחים, בני 17 ו-15 ממוצא סורי, לאחר שתקפו יהודי בהפגנה בה הונפו שלטי תמיכה בישראל והזהירו מפני האנטישמיות הגואה. השניים קיללו וקראו קריאות גנאי לעבר יהודי בן 61 שהשתתף בהפגנה, והותירו אותו עם עצמות לחיים שבורות ועין שניזוקה לאחר שמשקפיו נופצו. לאחר מכן נמלטו העבריינים מהמקום על קטנועים שכורים.

"אני כמעט עיוור, אני יכול לראות רק אור וחושך בעין הימנית שלי", אמר הקורבן לתקשורת המקומית שני האחים הואשמו בהסתה אנטישמית, הצעיר בן ה-17 הועמד לדין בגין חבלה חמורה.

עם זאת, אף אחד מהאחים לא ירצה עונש מאסר. הצעיר בן ה-17 קיבל שישה עשר חודשי מאסר על תנאי, ובזמן הזה הוא יעשה עבודות שירות ויעבור הכשרה נגד אלימות, גם אחיו הצעיר יבצע עבודות שירות. סטפן הנסל, הממונה על האנטישמיות בהמבורג, בירך על פסק הדין. "זהו סימן ברור לכל הפושעים האלימים האנטישמיים שמעשיהם לא יישארו ללא השלכות", אמר.

משטרת גרמניה אנטישמיות בגרמניה סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד