י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
גנב רכב ורצח

הותר לפרסום: אביה של העיתונאית נהרג בתאונה הקטלנית

אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית שהתרחשה אמש בכביש 5 בשומרון, הוא גבריאל ברדה, בן 65 מאורנית, אביה של נסלי ברדה. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בגנב רכב שנהג בפראות וגרם לתאונה הקשה. המשטרה ממשיכה בחקירה

הותר לפרסום: אביה של העיתונאית נהרג בתאונה הקטלנית
זירת התאונה צילום: כב"ה יו"ש

היום (חמישי) הותר לפרסום כי אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית אמש שהתרחשה בכביש 5 בשומרון, הוא גבריאל ברדה, איש קבע בחיל הקשר בעברו ואביה של העיתונאית והמגישה הוותיקה נסלי ברדה.

בתאונה שהתרחשה אמש בכביש 5 סמוך למחלף שער שומרון, עם מעורבות 2 כלי רכב, נהרגו שני נוסעים. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי הפצועים היו ללא סימני חיים כשהם לכודים ברכבים והם נאלצו לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עלה כי גנב רכב נסע נגד כיוון התנועה, פגע חזיתית ברכב אחר ונהרג.

פרמדיק מד"א דור צברי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכבים היו בנתיבים המנוגדים כשאחד מהם עלה באש והנהגים היו לכודים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם סבלו מפגיעות רב מערכתיות והיו ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם".

לוחמי אש מתחנות פ"ת ושומרון פעלו לחלץ את ההרוגים, כאשר אחד הרכבים בער מעוצמת התאונה. "מיד התחלנו בפעולות חילוץ, עקב מצב הרכבים החילוץ היה מורכב וקשה פיזית ונפשית", סיפר אחד הכבאים. "החילוץ בוצע באמצעות כלים הידראוליים ייעודיים".

 

כביש 5 שומרון תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד