ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חזות חדשה למפלגה

המפסידים: חברי הכנסת שנפלטו מרשימת הליכוד

התוצאות הדרמטיות הותירו מחוץ לרשימה הריאלית לכנסת חברי כנסת ותיקים מאוד כדוגמת צחי הנגבי, שכיהן כח"כ במפלגה עוד לפני נתניהו. גם אורלי לוי-אבקסיס נדחקה החוצה כמו גם קרן ברק, נציג הדרוזים פטין מולא וחבר הכנסת גדי יברקן

המפסידים: חברי הכנסת שנפלטו מרשימת הליכוד
צחי הנגבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתוצאות הדרמטיות בפריימריז של הליכוד שינוי ללא היכר את חזות הרשימה לכנסת הבאה והצעידו קדימה את הכוח הצעיר על חשבון בכוח צעיר על חשבון הוותיקים, אך גם דחקו מהכנסת קבוצה של חברי כנסת מכהנים שיראו את הכנסת הבאה באמצעות העדכונים באתר 'בחדרי חרדים'.

ברשימת חברי הכנסת שנפלטו מהרשימה ניתן למצוא את צחי הנגבי, מי שכיהן בכנסת למעלה מ-30 שנה והיה מוותיקי חברי הכנסת במשכן. הנגבי נכנס לכנסת עוד לפני תחילת כהונתו של ראש מפלגתו בנימין מתניהו.

גם חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס נדחקה החוצה; אבקסיס החלה את דרכה בישראל ביתנו של ליברמן ואז הקימה את מפלגת גשר שכמעט ועברה את אחוז החסימה. בהמשך הצטרפה לשמאל ואז חתכה באחת לליכוד, בצעד שעורר סערה. 

בנוסף, גם חברת הכנסת קטי שטרית נדחקה למקום לא ריאלי, כמו גם קרן ברק, נציג הדרוזים פטין מולא וחבר הכנסת גדי יברקן שפרש מהכנסת בשבוע שעבר כדי להתמודד על משבצת העולים, אך הפסיד למועמד דן אילוז.

פריימריז בליכוד צחי הנגבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד