י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איכות של בית, טעם של שף: כך תרגישו בבית עם הבשר האיכותי של "נתח אדום"

חומרי גלם מוקפדים, ידע שנצבר לאורך שנים ונתח אחד שנותן תחושה של בשר ביתי ברמה הגבוהה ביותר. הכירו את סדרות הבשר של חברת "נתח אדום" המאפשרות ליהנות בכל הזדמנות מטעם מושלם ואיכות חסרת פשרות.

איכות של בית, טעם של שף: כך תרגישו בבית עם הבשר האיכותי של "נתח אדום"
נתח אדום צילום: יח"צ

סדרות מוצרי הבשר של חברת "נתח אדום" משדרגות כל ארוחה המשלבת בשר עם נתחים מובחרים מחומרי הגלם האיכותיים והמוקפדים ביותר. הסדרות מציעות מנעד רחב של אפשרויות וטעמים, במטרה להתאימן להזדמנויות צריכה מגוונות לאורך השנה: סעודות שבת וחג, ארוחות מושקעות וכמובן "על האש" עם משפחה או חברים. לכל עיתוי יש את הנתח שלו שמשלב איכות של בית עם טעם של שף.

כך, ל"נתח אדום" סדרת מוצרים לעל האש עם תיבולים אותנטיים וייחודיים המאפשרים לשים אותם ישר על האש וליהנות מחוויית טעם מושלמת. סודם של מוצרי הסדרה נעוץ באיכות המוקפדת שעוטפת אותם, הכוללת שימוש בנתחי בשר מובחרים ומשובחים, ירק טרי שנחתך בקפידה ובתיבול איכותי ממש כמו בבית בתוספת הידע המקצועי של החברה.

סדרה נוספת הינה סדרת הנתחים הגולמיים, המביאה לצרכנים נתחי בשר איכותיים שנפרסו בקצביה של החברה בהתאם למיומנות שנרכשה על סמך ניסיון של עבודה רבת-שנים עם בשר לסוגיו השונים. האיכות כמו של קצביית בוטיק המעניקה חותם עמוק של איכות. מה שנותר הוא רק לפתוח את האריזה, להפשיר, לתבל ולבשל.     

אל הסדרות הללו מצטרפת גם סדרת המשופדים וסדרת החיים הקלים, שתי סדרות המציעות את אותה איכות מוקפדת עם אפס מאמץ בהכנה – רק להפשיר ולבשל. בסדרות אלו הכל כבר מוכן, חתוך ומתובל בטוב טעם, כך שנשאר רק ליהנות מהטעם ומהאיכות שמורגשים היטב בכל טעימה.  

חברת נתח אדום הוקמה על ידי הרב עוזי ביטון אשר בעברו עבד כשף בבתי מלון נחשבים ברחבי הארץ. לאחר עבודתו כשף במלונות, עבר לתחום הבשר ושימש כמנקר בכמה בתי מטבחיים במסגרת גופי כשרות מובחרים בארץ. עם שנות ניסיון רבות בתחום הקולינרי והעבודה המקצועית עם נתחי בשר טריים, הוא המשיך לעבר היעד הבא שמחבר בין שני העולמות והקים את חברת "נתח אדום".

מאז הוקמה על ידו, מתבססת החברה על הידע הרב שהוא צבר לאורך השנים והניסיון הייחודי שרכש הן בתחום הבשר והן בתחום הקולינרי שיוצרים את הטעמים הייחודיים של הנתחים המתובלים. בתחילה עבדה החברה בשוק המוסדי עם האולמות, המסעדות ובתי המלון המובילים בישראל, וצברה מוניטין של איכות ושרות בכל השוק המוסדי. בהמשך החליטה החברה להוציא סדרות של מוצרים ברמת האיכות הידועה של "נתח אדום" עם טעמים מושלמים ואיכות מוצרים גבוהה במיוחד.

 

בשר איכותי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד