י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בין רכב למשאית

תאונה קטלנית: אישה נהרגה, בת 5 במצב אנוש

בתאונה קשה בשרון נהרגה אישה כבת 60; בת 5 נפצעה באורח אנוש | חובש מד"א: "הילדה שכבה בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה"

תאונה קטלנית: אישה נהרגה, בת 5 במצב אנוש
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קטלנית נוספת: אישה בשנות השישים לחייה נהרגה בתאונת דרכים שהתרחשה בין רכב ומשאית בכביש 57, סמוך לצומת בארותיים באזור השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על ארבעה פצועים נוספים בדרגות פציעה שונות, בהם ילדה בת חמש במצב אנוש.

ממד"א נמסר כי פרמדיקים קבעו את מותה של אישה כבת 60 - ומפנים לבתי החולים 2 פצועים: ילדה כבת 5 במצב אנוש, פונתה לבית החולים לניאדו כשהיא מורדמת ומונשמת; וגבר בן 23 במצב בינוני עם חבלת בטן פונה לבי"ח הלל יפה. בנוסף, אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבי"ח מאיר. 

חובש בכיר במד"א אבי מלכה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית ורכב פרטי. אישה כבת 60 שכבה על הכביש כשהיא מחוסר הכרה, ללא דופק ללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות רפואיות נאצלנו לקבוע את מותה. ילדה כבת 5 שכבה בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה פעולות החייאה בשטח והיא הועברה לניידת טיפול נמרץ שהמשיכה את הטיפול הרפואי המאומץ במהלכו ליבה שב לפעום, היא הורדמה והונשמה ופונתה לבי"ח לניאדו במצב קריטי".

"גבר בן 23 ששכב על הכביש בהכרה כשהוא סובל מחבלת בטן טופל בזירת התאונה ופונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הלל יפה. בנוסף אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבי"ח מאיר כשהן בהכרה. נהג המשאית שהתהלך בזירת התאונה לא נזקק לטיפול רפואי", הוסיף החובש.

תאונה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד