י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נרצח במקום עבודתו

טרגדיה: צעיר חרדי, אב לתינוק, נורה ונהרג

טרגדיה מחרידה פקדה את הקהילה החרדית בבולטימור. אמש החלה להסתובב שמועה על מותו של אחד החברים הצעירים מהקהילה, שנרצח בוושינגטון. הפרטים סביב הרצח שלו עדיין אינם ידועים, ובלשים ממשטרת וושינגטון חוקרים את המקרה

טרגדיה: צעיר חרדי, אב לתינוק, נורה ונהרג
אריה וולף ז"ל צילום: באדיבות המצלם

אסון כבד בבולטימור ארה"ב: אריה וולף, צעיר חרדי בן 25, נורה בסביבות השעה 15:45 אמש (רביעי), בעת שעבד בבלוק 5100 ב-Call Place בוושינגטון. הוא הובהל לבית חולים מקומי שם למרבה הצער נפטר מפצעיו.

פרטי הרצח עדיין אינם ידועים, ובלשים ממשטרת וושינגטון החלו בחקירת המקרה. מקורות ששוחחו עם אתר Yeshiva world news סיפרו כי אריה היה בוושינגטון לצורך עבודתו בתחום הבנייה ובזמן הירי נכח באחד מנכסיו במקום.

משטרת וושינגטון מציעה פרס של 25,000 דולר לכל מי שיספק מידע שיוביל למעצר ולהרשעה של האדם או האנשים האחראים לרצח. מהמשטרה נמסר כי כל מי שיש לו מידע על המקרה מתבקש להתקשר למשטרה. כמו כן, ניתן לשלוח מידע אנונימי למשטרה דרך הודעת טקסט באתר המיועד לכך.

הנפטר הותיר אחריו את אשתו, מינדי ותינוק בן 6 חודשים, וקהילה שלמה בבולטימור שאבלה יחד עם משפחה וחברים רבים. אביו של אריה הוא אשר וולף. אימו, אליס וולף, היא מנהלת את בית הספר בית יעקב בבולטימור.

מתנדבים מארגון 'מתעסקים' מבולטימור פועלים לצד אגודת ישראל יחד עם עסקנים נוספים כדי להבטיח את כבוד המת.

רצח בולטימור וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד