י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חמש יריות נורו

המשטרה פרסמה תיעוד של החשוד ברצח הצעיר החרדי

חברים ובני משפחה מתאבלים מרה על צעיר חרדי בן 15 אב לתינוק בן ששה חודשים מבולטימור, שנהרג בוושינגטון על ידי גבר שירה בו למוות. המשטרה פרסמה תיעוד של החשוד ומנסה להביא למעצרו

המשטרה פרסמה תיעוד של החשוד ברצח הצעיר החרדי
רפאל וולף ז"ל והחשוד ברצח צילום: באדיבות המצלם

אריה וולף, בן 25 מבולטימור, נורה למוות ביום רביעי אחר הצהריים בוושינגטון, שם עבד. החשוד הוא גבר אפרו אמריקאי, המשטרה פרסמה את תמונתו וביקשה שמי שיביא למעצרו הרוצח, יקבל 25 אלף דולר.

רחלי דניאל, מנהלת את אחד הסניפים בארגון 'חי לייפליין' רשת בינלאומית לתמיכה בילדים בה התנדב וולף סיפרה לתקשורת המקומית כי "אריה היה מתנדב מסור. הוא עבד כל כך קשה, והוא נתן כל כך הרבה מעצמו כדי לעזור לילדים בקהילה וכיועץ במחנה שלנו לילדים חולי סרטן", סיפרה דניאל.

אריה וולף שנורה למוות התקין פאנלים סולאריים בבתים בדרום מזרח וושינגטון ונורה למוות ביום רביעי אחר הצהריים באתר העבודה. דובר המשטרה דסטין סטרנבק אמר כי החוקרים אינם יודעים מה המניע להרג. לדבריו, נראה כי "היורה ניגש וירה מספר כדורים" וכי הבלשים מנסים לגלות אם היה עימות קודם או מחלוקת בין השניים. עדי ראיה אמרו ששמעו חמש יריות ואז ראו את וולף שוכב על המדרכה זמן קצר לאחר שעבד על קופסת חשמל.

'מחנה שמחה', קייטנה לילדים המתמודדים עם סרטן, הפרעות דם ומחלות כרוניות, פרסמה הודעה על מותו של וולף, וכינתה אותו "יועץ לשעבר אהוב במחנה שמחה". בהודעה נאמר. "בלב כבד אנו מודיעים לכם על מותו הטראגי של אריה וולף ז"ל, יועץ אהוב לשעבר במחנה שמחה, נזכור תמיד את חסדיו ומסירותו לעזרה לזולת. אנו המומים והרוסים מהחדשות הללו ושולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו וליקיריו".

רפאל וולף ז"ל מתנדב אצל ילדים חולי סרטן

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אסון כבד התרחש בבולטימור ארה"ב: אריה וולף, צעיר חרדי בן 25, נורה בסביבות השעה 15:45 ביום רביעי, בעת שעבד בבלוק 5100 ב-Call Place בוושינגטון. הוא הובהל לבית חולים מקומי שם למרבה הצער נפטר מפצעיו.

הנפטר הותיר אחריו את אשתו, מינדי ותינוק בן 6 חודשים, וקהילה שלמה בבולטימור שאבלה יחד עם משפחה וחברים רבים. אביו של אריה הוא אשר וולף. אימו, אליס וולף, היא מנהלת את בית הספר בית יעקב בבולטימור.

בולטימור רצח וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד