ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שלוש פעמים בשבוע

הכי קרוב לצפון קוריאה: קו תעופה ישיר מישראל

קו תעופה ישיר ייפתח בין קוריאה לישראל החל מהשנה האזרחית הבאה בתדירות של שלוש טיסות שבועיות 

הכי קרוב לצפון קוריאה: קו תעופה ישיר מישראל
אילוסטרציה צילום: unsplash

בתום עבודה משותפת של משרד התיירות ומשרד החוץ, נסגרו הפרטים להחזרתו לפעולה של קו התעופה הישיר בין סיאול לתל אביב, החל מחודש ינואר 2023.

חברת התעופה הקוריאנית Korean Air, שהפסיקה את טיסותיה לישראל בעקבות פרוץ מגפת הקורונה, בשנת 2020, תשוב לטוס לישראל החל מינואר 2023, בתדירות של שלוש טיסות שבועיות.

במשרד התיירות מציינים כי דרום קוריאה מהווה שוק חשוב לתיירות הנכנסת לישראל. לפני הקורונה, בשנת 2019, הגיעו לישראל כ-60,000 תיירים מקוריאה. הצפי הוא להגדלת מספר התיירים עם חידוש הקו, שחוזר לפעול, בין היתר, בזכות פועלה של נציגת משרד התיירות בקוריאה, הגברת ג'ולס צ'ו, אשר עבדה במרץ בשנים האחרונות מול חברת התעופה לחידוש הטיסות הישירות, וכמו כן הודות לתמיכתו של שגריר ישראל בקוריאה עקיבא תור.

שר התיירות רזבוזוב שוחח עם שגריר קוריאה בישראל, סו דונג-גו, ובירך אותו על ההחלטה שתחזק את היחסים בין המדינות. שר התיירות יואל רזבוזוב אומר כי "אנחנו ממשיכים לשווק את ישראל באמצעות פתיחת קווי תעופה מיעדים חדשים לישראל ובאמצעות דרכים רבות נוספות. ככה מגדילים את התיירות, ככה מורידים מחירים, וככה מחברים את ישראל לעולם. לתיירות הנכנסת לישראל תרומה כלכלית גדולה ותרומה הסברתית חשובה לא פחות, כשהמטרה שלנו היא לעמוד ביעד שהצבתי: 10 מיליון תיירים בשנה עד שנת 2030".

 

דרום קוריאה קו תעופה ישירה טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד