ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
כך הגיב הראיס

כאן בישראל: פקח העירייה קנס את ראש העיר

לא כל יום מתרחש מקרה כזה. פקח עיריית ערד העז להצמיד דוח לשמשת רכבו של ראש העיר וגם לצאת מזה בשלום ולהישאר בתפקידו | ראש העיר השתעשע עם עצמו ועם העירייה ולבסוף גם שילם כאחד האדם

כאן בישראל: פקח העירייה קנס את ראש העיר
דוח התנועה שקיבל ראש העיר צילום: מתוך פייסבוק

ראש העיר ערד, ניסן בן חמו, איש 'יש עתיד' גילה אתמול (חמישי) דוח חניה על שמשת רכבו לאחר שחנה בכחול לבן במרכז המסחרי בעיר.

מסתבר כי בן חמו לא שם לב שפג תוקפו של תו החניה שלו שמקנה חניה חינם לתושבי העיר בכחול לבן וכששב לרכבו גילה להפתעתו את הדוח שהצמידה פקחית תנועה של העירייה.

ראש העיר כאזרח מספר 1 בעיר נאה דורש ונאה מקיים וכאחד האדם שילם את הדוח מכיסו ואפילו שיבח את הפקחים בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו. למרות שניתן לערער כידוע על דוח שקיבלתם, ראש העיר בחר להוות דוגמה אישית ולשלם את הדוח.

ניסן בן חמו. (מתוך הפייסבוק)

בפוסט בפייסבוק פרסם ראש העיר ניסן בן חמו את הדוח מונח על הווישרים בחזית רכבו וכתב בהלצה "הלו עיריית ערד לא נראה לכם שהגזמתם?? לא לזהות את הרכב של ראש העיר, מחר אני מפטר את הפקח האחראי... והוסיף, "זאת כמובן שיחה דמיונית אבל הדו"ח אמיתי לגמרי, כי על אף התזכורת שכחתי לחדש את תו החנייה שלי. כל הכבוד לפקחים שעושים את עבודתם נאמנה".

מדף הפייסבוק של עיריית ערד השיבו לו: "אל תחשוב אפילו להתקשר...". וראש העיר המשיך להתלוצץ: "חשבתי לנסות לספר שהכלב אכל לי את התו… נו שויין… אני אשלם".

הדוח.

ראש עיריית ערד דוח חנייה פקח עירוני פקח תנועה ניסן בן חמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד