כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הרב זרקי: "אני בעד נישואין אזרחיים" • נגד הזרם

הרב אבי זרקי ממשיך לאתגר מוסכמות • כתב: "אני בעד נישואין אזרחיים" • הרב ידוע בקשריו עם אישים בעולם התרבות הישראלי ומרבה לכתוב את דעותיו הבלתי שגרתיות בדף הפייסבוק

הרב אבי זרקי, צילום: יח"צ
הרב אבי זרקי, צילום: יח"צ

המוהל הרב אבי זרקי ממשיך לאתגר מוסכמות: בדף הפייסבוק שלו כתב הבוקר (ב) משפט קצר: "אני בעד נישואין אזרחיים".

הרב אבי זרקי, המשמש כמוהל, ידוע בקשר עם אישים מפורסמים בעולם התרבות והבידור הישראלי. באמצעות הרשת החברתית, הוא מרבה לפרסם את דעותיו הבלתי שגרתיות.

לאחרונה, יצא נגד תופעת הנסיעה לאומן בראש השנה: "עשרת אלפים איש שצועקים שמע ישראל בחו"ל זו לא התעלות", כתב. "אני מכנה זאת 'אקסטזה' לא יותר. רוצים תפילה אמיתית? תתארגנו, תביאו חזן ירא שמים, רב אמיתי שיאמר דברים מעניינא דיומא ולא מעניינא דפוליטיקא. לכו לישיבות הקדושות בבני ברק, תראו מה זו תפילה ישיבתית אמיתית, כל השאר זה עצת היצר, נקודה".

לאחר זמן, פרסם פוסט נוסף בדף הפייסבוק ובו הבהרה: " קהילת ברסלב המקורית, הינה קהילת קודש שלא בהכרח קשורה לכל אלה הפועלים בשמה מכל מיני מטרות ואינטרסים", אך עדיין נותר בעמדתו כי אסור לנסוע לאומן.

הרב זרקי אוהב לעורר מהומות וירטואליות. בימי ספירת העומר פרסם פוסט: "אני מתגלח ומסתפר בימי ספירת העומר". רק לאחר זמן, גילה כי עושה זאת בהיתר כיון שההלכה מאפשרת למוהל להתגלח ביום הברית.
אבי זרקי נישואין אזרחיים מוהל פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד