כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שמם לתפילה

עדכון מבית החולים: חשש לחייה של פצועה נוספת בתאונה

בית החולים שערי צדק בירושלים הודיע כי מצבה של אחת הפצועות מהתאונה אמש ברחוב שמגר ממשיך להיות קשה. במהלך הלילה עברה מספר ניתוחים והיא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ | שמות חלק מהפצועים לתפילה

עדכון מבית החולים: חשש לחייה של פצועה נוספת בתאונה
זירת התאונה הקשה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בית החולים שערי צדק עדכן על מצב הפצועים מהתאונה המחרידה אמש בירושלים. בהודעת בית החולים נאמר כי מצבה של צעירה בת 20 מוסיף להיות קשה מאוד, ובמהלך הלילה עברה מספר ניתוחים והיא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.

בנוסף, פצועה בשנות ה-40 לחייה במצב בינוני ועברה ניתוח במהלך הלילה. כמו כן שני ילדים נמצאים במצב בינוני מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. ילד שהיה במצב קל שוחרר הבוקר.

כזכור בתאונת האוטובוס אתמול נהרגו שושנה גלושטיין בת 40 מאופקים, ובנותיה חיה שרה בת ה-7 ובתה הקטנה חנה בת השנתיים בלבד ברחוב שמגר בבירה מחוץ למרכז המסחרי 'רב שפע'. על פי עדויות, נהג האוטובוס הוריד את כל הנוסעים ודיווח ל'אגד' על תקלה במערכת הבלמים, הוא יצא מהרכב כדי לסגור את תא המטען, אך על פי הערכות שכח להרים את בלם היד וכתוצאה מכך האוטובוס דהר לכיוון מטה.

גם המרכז הרפואי הדסה עדכן על מצבם של פצועי התאונה בשמגר. מתוך 12 פצועים שפונו הלילה לבתי החולים של הדסה, הרוב שוחררו. בנוסף הבוקר מאושפזים בהדסה עין כרם, שני ילדים בן 4 ובן 9 חודשים, שמצבם מוגדר בינוני ויציב ושניהם מטופלים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. בהדסה הר הצופים, מטופלים עדיין שני נפגעים במצב קל.

הציבור נקרא להעתיר רחמי שמים מרובים עבור בת שבע בת שרה חיה - בת 22 מרכסים שנמצאת במצב קשה, שיינא בת שושנה רייזל, והילד שמעון בן טויבא מחסידות קרעטשניף שניצל בנס, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

תאונה בירושלים פצועים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד