ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
התחתנה לפני חצי שנה

המלחין הנודע מתחנן: "כלתי נאבקת על חייה"

בת שבע בת שרה חיה (פלאי), מאושפזת במצב קשה מאוד מהתאונה הקשה והנוראה של האוטובוס שהידרדר בשמגר בירושלים. חמיה, הרב הלל פלאי, המלחין המפורסם המשמש כמגיד שיעור, קורא לנשות ישראל ולעם ישראל להתפלל עבור כלתו שנמצאת בסכנת חיים. "איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה". האזינו להקלטה

המלחין הנודע מתחנן: "כלתי נאבקת על חייה"
הרב הלל פלאי צילום: באדיבות המצלם

מבין הפצועים והפצועות בתאונה הקשה אמש ברב שפע - שמגר, מאושפזת בבית החולים האישה הצעירה בת שבע בת שרה חיה, שנפצעה באורח קשה בתאונת האוטובוס בירושלים אמש (חמישי) והיא נמצאת בסכנת חיים ממש בגלל דימומים בכל גופה. 

חמיה, הרב הלל פלאי, פנה היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת ואתחנן) בבקשה לבנות ישראל להעתיר לטובת כלתו בקו 'למען אימהות'.

וכך אמר: "מדבר הלל פלאי, אני פונה דרך הקו היקר הזה שזכיתי להיות כמה פעמים שותף בו. בבקשה ובתחינה לנשים צדקניות ובנות ישראל צדקניות, אנא מכם אמרו תפילה בקשו רחמים גדולים על כלתי אשת בני, שרק לפני חצי שנה נישאו, ואתמול בתאונה הקשה בירושלים היא נפצעה קשה מאוד, ירחם השם, בתאונה הזאת איבדה את שתי רגליה, ועכשיו היא נאבקת על חייה, מאז אתמול ועד עכשיו המצב שלה לא יציב, עדיין בסכנה, בבקשה כל מי שיכולה להתפלל לרפואת בת שבע בת שרה חיה".

הרב פלאי המשיך ומבקש: "שהקב"ה יציל אותה ממוות לחיים שתזכה להאריך ימים בבריאות בשמחה ובגבורה, וביחד עם זה בבקשה אם אפשר לבקש להתפלל ולהעתיר לבני, בעלה, חיים בן רחל, שצריך עכשיו להתמודד עכשיו שהקב"ה הפיל עליו, שהקב"ה ייתן לו את כל הכוחות ותעצומות הנפש לעמוד בזה בחוזק ובגבורה ושיזכו יחד לראות דורות ישרים לאורך ימים ושנים טובים".

מרת בת שבע בת שרה מרכסים היא בת 21, בתו של הרב אהרן בייפוס מראשי הקהילה ברכסים ור"מ בישיבת תורת אבות, בנו של הגאון רבי ישראל יעקב בעל ה'לקח טוב' וכלתו של המלחין הנודע הרב הלל פלאי. בעלה הוא הרב חיים פלאי מבחירי בוגרי ישיבת תפרח והיא נישאה רק בחורף האחרון. 

 

הרב הלל פלאי תאונה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד