ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קרא לפגוע בסוכנים

אדם שניסה לפרוץ למשרדי האף-בי-איי נהרג לאחר שאיים עם נשק

לאחר עימות בן שעות שסגר כביש בינעירוני ושיבש את החיים הכפריים, שוטרים ירו והרגו אדם שלדבריהם ניסה לפרוץ למשרדי ה-FBI בסינסינטי אוהיו ארה"ב ביום חמישי. האיש שלבש שריון גוף, ניסה לפרוץ דרך הכניסה למתחם המבקרים

אדם שניסה לפרוץ למשרדי האף-בי-איי נהרג לאחר שאיים עם נשק
משרדי ה-FBI בארה"ב צילום: Pixabay

אדם שניסה לפרוץ למשרדי האף-בי-איי נורה למוות על ידי שוטרים בסינסינטי עיר בדרום-מערב מדינת אוהיו ארה"ב. הרשויות סירבו לאשר את שמו של האיש או לתאר את מניעיו. אבל שני גורמי אכיפת חוק הבקיאים בעניין אמרו ל'ניו יורק טיימס' שהחוקרים בודקים אם לאיש, שאותו זיהו כרקי שיפר, יש קשרים עם קבוצות קיצוניות, כולל אחת שהשתתפה במתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר.


החשוד בירי ריקי פישר

האירוע באוהיו התרחש שלושה ימים לאחר שסוכני FBI ערכו חיפשו בביתו של טראמפ, ויום לאחר שמנהל ה-FBI אמר לכתבים כי האיומים המקוונים נגד רשויות אכיפת החוק הפדרליות הם "מצערים ומסוכנים".

גורמים רשמיים אמרו שהאיש שלבש שריון גוף, ניסה לפרוץ דרך הכניסה למתחם המבקרים מחוץ למשרד של ה-FBI בסינסינטי בפרבר קנווד בסביבות השעה 9 בבוקר יום חמישי, כל אמר טוד לינדגרן, דובר משרד ה-FBI.

לאחר ששוטרים הגיעו האיש נמלט, האיש פנה צפונה בכביש המהיר 71, כ-20 דקות לאחר מכן הוא התגלה על ידי שוטר, השוטר התחיל במרדף ונתקל בירי, המרדף התפתל לאורך כבישים כפריים, והסתיים ליד גשר כביש 71 קרוב לעיר ווילמינגטון.

השוטרים ניסו לנהל משא ומתן עם האיש, ולאחר מכן ניסו להכניע אותו עם ירי לא קטלני. המאמצים האלה כשלו. האיש כיוון בסופו של דבר אקדח לכיוונם והשוטרים פתחו באש ופצעו אותו אנושות.

חוקרים פדרליים אמרו שהם בודקים את חשבונות המדיה החברתית של שיפר, ביום שלישי, התגלה חשבון ברשת החברתית שהקים טראמפ Truth Social משתמש בשם ריקי שיפר שפרסם הודעה המעודדת אנשים לנסוע לפלורידה, "שם נמצאת מאר א-לאגו, ואני ממליץ ללכת לשם, ואם סוכנים ינסו למנוע מכם, אז הרגו אותם".

ואז ביום חמישי בבוקר הופיעה הודעה: "אם אתה לא שומע ממני, זה נכון שניסיתי לתקוף את ה-FBI". אך ה'ניו יורק טיימס' לא הצליח לאשר מיד אם החשבון, או חשבונות אחרים ברשתות החברתיות תחת השם ריקי שיפר, אכן שייכים לאותו שיפר שנורה למוות.

חוקרי FBI אוהיו דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד