ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בסיור בשומרון

יוסי דגן למאות מחסידי קרלין: "יחד ננצח". צפו

חיבור בין השומרון לציבור החרדי: מאות מחסידי קרלין קיימו אמש סיור בשומרון. ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר להם: "מתיישבי השומרון והציבור החרדי חד הם ויחד ננצח"

יוסי דגן למאות מחסידי קרלין: "יחד ננצח". צפו
דגן וחסידי קרלין צילום: באדיבות המצלם

סיור מרגש אתמול (חמישי) והיום בשומרון: כ-1,000 מבחורי ישיבות חסידות קרלין הגיעו לסיור בשומרון, ביקרו בהר כביר, שם פגשו את איש ההתיישבות בני קצובר וצפו על הר גריזים והר עיבל, הגיעו למצפה יוסף משם ניתן לצפות לעבר קבר יוסף, טבלו בעין כפיר ושמעו שיעור בישיבת אלון מורה, במסגרת הקעמפ השנתי של החסידות בהפקת "אקטיבר הפקות".

במהלך הערב שוחח איתם ראש מועצת שומרון יוסי דגן שאמר להם: " ברוכים הבאים לאלון מורה לשומרון! אנחנו שמחים בביקור שלכם ושואבים ממנו כוחות" עוד הוסיף דגן: "אנחנו בונים כאן ישיבות ומקוואות ובתי כנסת, ושכונות חדשות בקדושה בטהרה ואנחנו ביחד בע"ה נוסיף פה הרבה אור של תורה אור של בניה ואור של קידוש ה'. על הציבור החרדי והתורני ללכת ביחד, אתם מוזמנים לכאן תמיד כי השומרון זה גם הבית שלכם ואתם שותפים ותהיו השגרירים שלנו ואנחנו נהיה שגרירים שלכם ברוכים הנמצאים בשם ה'.

"סיירתם היום בשומרון, בהר עיבל, כשאנחנו עומדים ורואים את הדברים בצורה כזו ככה מולנו, כשרואים את המזבח כפי שמתואר במסכת מידות, כשרואים את הקמעות שמצאו שם, עם שם ה' ועם הארור ועם עצמות החיות הכשרות, וכשרואים את קבר יוסף בדיוק במקום שהיה, אנחנו רואים שמשה אמת ותורתו אמת ככה כפשוטו בצורה ברורה".

"אני רוצה להגיד לכם שאם יש דבר טוב שיצא מהשנה האחרונה - שעכשיו כולם מבינים שכולנו יחד. אין דרך אחרת. ואנחנו עומדים כאן ותמיד נהיה ביחד, "חבר אני לכל אשר יראוך", והציבור שלנו בשומרון יחד עם הציבור החרדי חד הם, ואנחנו תמיד נהיה ביחד וביחד ננצח בע"ה".

בשומרון פועלים מזה שנים לייצר חיבורים עם ציבורים בארץ ובעולם ובין השאר עם הציבור החרדי "שיש לו אהבה גדולה לארץ ישראל ויש חיבור טבעי בין השומרון לבינם" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון.

חסידות קרלין היא אחת החצרות הוותיקות בתנועת החסידות, בראשה עומד האדמו"ר מקרלין והיא מונה אלפי משפחות בישראל. אמש בסיור השתתפו כאמור כאלף בחורים הלומדים בישיבות חסידות קרלין ואנשי הצוות, זאת כחלק מהפעילות בשומרון לחיבור וחיזוק הקשר עם הציבור החרדי.

יוסי דגן קרלין בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד