י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מה שחמאס לא הצליח"

הפרשן מזהיר: "מדינת ג'יהאד אסלאמי בצפון השומרון"

כשבוע לאחר סיום מבצע 'עלות השחר', הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי מנתח את המצב ומזהיר שהג'יהאד משתלט על צפון השומרון ופורס את חסותו שם: "הג'יהאד האסלאמי קושר את מה שקורה בגדה המערבית למה שקורה בעזה" 

הפרשן מזהיר: "מדינת ג'יהאד אסלאמי בצפון השומרון"
יהודה ושמרון צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

שבוע חלף מאז מבצע 'עלות השחר' נגד הג'יהאד האסלאמי, מבצע שארך שלושה ימים. פרשן 'חדשות 13' לענייני ערבים צבי יחזקאלי מנתח את המצב ומזהיר מפני מטרותיו של הג'יהאד האסלאמי.

יחזקאלי טען בראיון ל-103fm כי הנוסחה הגדולה של עזה לא השתנתה. "מה הנוסחה? חמאס יושב בצד, שולח את הג'יהאד האסלאמי להתכתש, חמאס מרוויח, והג'יהאד האסלאמי קושר את מה שקורה בגדה המערבית למה שקורה בעזה".

"הג'יהאד האסלאמי פורש את חסותו כארגון הטרור החשוב ביו"ש, מתהווה מדינת ג'יהאד אסלאמי בצפון השומרון. מה שחמאס לא הצליח לעשות בגדה מצליח הג'יהאד האסלאמי", הזהיר.

"חמאס גוזר קופון על ישראל בגלל שהוא לא השתתף בקרב. אגב, זה די דומה למה שהתרחש במבצע 'חגורה שחורה' כשהג'יהאד האסלאמי נלחם בישראל, וחמאס ישב בצד. בוא נראה איך ישראל תנצל את זה עכשיו".

יחזקאלי מסכם, "כן, זו שעת כושר מצד ישראל גם לדבר על השבויים והנעדרים, וגם לדבר מול חמאס ולהכאיב לו אם לא יעשה את מה שצריך. בסופו של דבר, יש לנו את הג'יהאד האסלאמי, והם הילד הפחות מחונך בשכונה כרגע".

ג'יהאד איסלאמי מבצע עלות השחר צבי יחזקאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד