כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

'פסגות ירושלים': היערכות מקיפה לטקס הנחת אבן הפינה

הטקס יתקיים ברוב פאר והדר, במעמד רבנים, מורי הוראה ח"כים ואישי ציבור • לצורך הכנת האירוע יוכשר שטח מיוחד למאות המוזמנים ועליו יוקם אוהל מפואר עבור הטקס • אינפורמטיבי

'פסגות ירושלים': היערכות מקיפה לטקס הנחת אבן הפינה



פרויקט היוקרה 'פסגות ירושלים' החל בהיערכות מקיפה לאירוע טקס הנחת אבן הפינה החגיגי והייחודי, שיערך במתחם הפרויקט. האירוע הגדול במעמד רבנים, אישי ציבור ואנשי מדיה, מסמל את תנופת העבודות במקום שכבר נמצאות בשלב מתקדם.

טקס הנחת אבן הפינה החגיגי יתקיים אי"ה ברוב פאר והדר, ביום שני ה' בתשרי תשע"ד (9.9.2013), במתחם הפרויקט עצמו (מתחם כדורי) בשכונת רוממה בירושלים. לצורך הכשרת המקום, הוכנסו כלים כבדים שהכשירו את השטח עבור האירוע וכן הכשירו מקומות חניה למוזמנים הרבים. הטקס יערך באוהל מפואר שיוקם במיוחד עבור האירוע וליד שולחנות ערוכים בטוב טעם. תזמורת בעלת שם תנעים את האירוע.

הטקס יתקיים במעמד רבנים חשובים ומורי הוראה, ח"כים, נציגי עיריית ירושלים, אישי ציבור, נציגי הבעלים, מנהלי חברות ואנשי תקשורת מהמדיה החרדית. הדוברים בטקס יעלו על נס את פרויקט 'פסגות ירושלים' המסמל את בניין העיר ירושלים, וזאת כמיזם הבניה המדובר ביותר בירושלים המושך אליו רבים מבני חו"ל.

ההכנות לטקס כבר יצרו הדים רבים, ורבים מאישי הציבור כבר הבטיחו את השתתפותם במעמד המיוחד. יצוין, כי רבים רואים בו מעמד היסטורי של ייסוד אחד הפרויקטים הגדולים והמדוברים ביותר בטבורה של ירושלים החרדית בשנים האחרונות, ואשר עתיד לייפות את נופה של שכונת רוממה.

פרויקט 'פסגות ירושלים' נישא זה מכבר על גל הצלחה גדול מבחינת שיווק וההתעניינות, כאשר רבים מבני הקהילות החרדיות בחו"ל כבר הזדרזו להבטיח לעצמם דירה במקום, כמו גם משפרי דיור משכונות ירושלים. הפרויקט כולל 5 בנינים מפוארים, בתמהיל דירות רחב, וכן דירות גן, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז.

מאחורי פרויקט עומדות החברות היזמות הידועות: קרסו נדל"ן, אקה נדל"ן בבעלות ר' אלי קליין וטעמן נדל"ן וממוקם על אחת הקרקעות המרכזיות ביותר בירושלים החרדית - בין הרחובות שמגר- ירמיהו- ברנדייס ומלכי ישראל - במרכז ההוויה של חצרות החסידות - 'גור', קריית בעלזא ומוסדותיה ומוסדות באיאן. מיקומו בקצה המדרג העליון של רכס הכניסה לעיר מעניק נוף מרהיב של שכונות הצפון הפרושות תחתיו. במקביל, הוא מציע סביבת מגורים שקשה למצוא כמוה בירושלים: דירות יוקרה ברמת גימור גבוהה ביותר שמסביבן פארק ירוק ורחב ידיים.
פסגות טקס היערכות אבן פינה פרויקט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד