י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'אתרוג' משיקה מודם סלולרי נקי במחיר מנצח

'אתרוג' משיקה את המודם הסלולרי הנקי (USB) במחיר מנצח: 65 שקל בלבד - כולל הכל • הבשורה: מהיום, אפשר להתנתק מהאינטרנט הפרוץ בבית ולהשתמש במודם סלולרי נקי, במחיר המשתלם ביותר • אינפורמטיבי

'אתרוג' משיקה מודם סלולרי נקי במחיר מנצח

מסתבר שלא רק מבחינה חינוכית מומלץ להתנתק מהאינטרנט הפרוץ בבית. כעת, זה גם משתלם עסקית. חברת 'אתרוג' משיקה בימים אלה את המודם הסלולרי הנקי הראשון בישראל, המותאם לסביבת העבודה של הציבור החרדי, במחיר מנצח של 65 שקל בלבד לחודש, כולל הכל.

המודם הסלולרי האישי של 'אתרוג' מאפשר ניתוק מהאינטרנט הפרוץ בבית, לטובת שירות תקשורת מקוונת, אישית ומוגנת, לצרכי עבודה, באמצעות חיבור למוצר החדש - USB נייד שמתחבר לכל מחשב ובסיום השימוש בו, נשאר המודם בכיסו של הלקוח. ההצטרפות לחבילה זו במחיר משתלם במיוחד, לעומת החיבור הרגיל בגלישה מהבית. שכן, חבילת המודם האישי של 'אתרוג' כולל בתוכו ללא תשלום נוסף גם תשתית אינטרנט, שירות סינון וחבילת גלישה – הכל ב65 שקל לחודש. מ'אתרוג' נמסר כי לבחירת הלקוחות ניתן לרכוש חבילות נוספות בעלות נפח גלישה גדולות יותר (של 2GB ו 5GB).

מנכ"ל החברה, יריב פאר, ציין כי "המוצר החדש, הותאם במיוחד לצרכי הציבור החרדי, שנדרש לתקשורת מקוונת, אך מקפיד שלא להיכשל בגלישה שאינה מסוננת כנדרש. מחירי המודם החדש הותאמו לצרכי השימוש בקרב הציבור החרדי, כך שכל לקוח יוכל לבחור את חבילת הגלישה המתאימה לו במחיר משתלם".

לרכישת המודם הסלולרי הנקי החדש של 'אתרוג' וליהנות מחבילת התקשורת המשתלמת, ניתן להצטרף במוקדי החברה במספר 1-800-222-238.
מודם מחיר אתרוג מבצע מוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד