י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר שמסר שיעור בקעמפ

תיעוד: ראש הישיבה שר בפני הגרב"מ אזרחי

נפגשו במחנה בני תורה: ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי והגרד"י שפירא ראש ישיבת 'באר יעקב' נפגשו בגבעת וושינגטון שם נמצאים הישיבות בקעמפ. 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהשיעור והמפגש בין ראשי הישיבות והשירה. צפו 

תיעוד: ראש הישיבה שר בפני הגרב"מ אזרחי
הגרד"י שפירא בקעמפ בגבעת וושינגטון צילום: באדיבות המצלם

ראש ישיבת 'באר יעקב' הגאון רבי דוד יצחק שפירא הגיע ביום חמישי למסור שיעור מיוחד לבני הישיבה השוהים בקעמפ בקמפוס גבעת וושינגטון. 

ראש הישיבה מסר את השיעור בעניין 'כבוד חמיו', לאחר השיעור פרצו הבחורים בשירה וריקוד לשמחת התורה, לאחר תפילת מנחה בלווי בני הישיבה בשירת 'לאורו ניסע ונלך' הגיע הגרד"י שפירא לביקור בחדרו של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי השוהה בגבעת וושינגטון יחד עם מחנה 'בני תורה' של ישיבת 'עטרת ישראל'.

במהלך הביקור שוחחו ארוכות על מרן הגרמ"ש שפירא זצ"ל ועל הקשר של הגרמ"ש עם יבלחט"א הגרב"מ אזרחי. הגרד"י שפירא ראש ישיבת באר יעקב שר את שירו הידוע כבר בעולם הישיבות 'שבענו מטובך' כשאליו מצטרפים יחד מבני הישיבה לשירה. לאחר מכן הגרב"מ שר את השיר 'צור משלו אכלנו'.

ביציאתו אמר ר"י באר יעקב לגרב"מ אזרחי שהוא מסר שיעור על כבוד חמיו וכבוד אביו, ויצא לו בשיעור שגם גדול הדור זה נקרא רבו מובהק, והוא אמר על הגרב"מ שהוא רבו מובהק. וישר מהשיעור בא לבקר אותו.

צפו בתיעוד

 

באר יעקב הרב ברוך מרדכי אזרחי הרב דוד יצחק שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד