י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מבצע 'סבתא שרה': שלושה שודדים ערבים נלכדו

שלושה צעירים ערבים שדדו את שרה סדיקלר בת ה-75 בשכונת מוסררה בירושלים, ולקחו ממנה 3 שרשראות זהב • המשטרה הפעילה את 'מבצע סבתא', ואיתרה את השודדים

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

היום (ב), בשעות הבוקר המאוחרות, יצאה שרה סדיקלר בת ה-75 מביתה בירושלים. ברחוב דניאל שבאזור מוסררה, היא הבחינה בשלושה בחורים הצועדים לעברה, אך לא העלתה על דעתה לרגע שאותם נערים מתכוונים לשדוד אותה.

לאחר כמה רגעים, שלושת הבחורים התנפלו עליה ותלשו מצווארה באגרסיביות שלוש שרשראות זהב, בעלות ערך סנטימנטלי רב עבורה - זאת מעבר לנזק הכספי.

שרה דיווחה מיד למשטרה, וצוותים של לוחמי מג״ב ושוטרי מחוז ירושלים החלו בסריקות אחר החשודים על פי תיאור לבושם.

לאחר מספר דקות זוהו במצלמות האבטחה סמוך לעיר העתיקה 3 חשודים אשר עונים לתיאור השודדים שנמסר קודם לכן על ידי שרה. כך התמקדו כלל הצוותים והכוחות בסריקות באזור.

צוות לוחמי פלוגה ג׳ של מג״ב ירושלים, הגיע בזריזות לאזור שער הפרחים, וזיהה מרחוק את שלושת החשודים. כאשר החשודים הבחינו בלוחמים, הם ניסו להימלט מהמקום, ובסופו של מרדף רגלי קצר נתפסו שני חשודים אשר ברשותם היו שתי שרשראות מזהב.

דקה לאחר מכן, קיבל הלוחם, רס״ל ליאור אלזם - המשרת בפלוגה ג׳ שיחת טלפון מסבתו, שרה סדיקלר, בו היא סיפרה לו כי שדדו אותה לפני מספר דקות, וגנבו ממנה שרשראות זהב. ליאור ההמום אמר לסבתו בהתרגשות: ״סבתא, אני וחברי תפסנו את השודדים ומצאנו שתיים משרשראות הזהב שלך״.

בבדיקת החשודים התברר כי מדובר בתושבי חברון בשנות ה-20 לחייהם, אשר בנוסף לשוד - הם שוהים בלתי חוקיים בישראל, ואין ברשותם אישורי שהייה. החשודים נלקחו להמשך טיפול וחקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים.

למרות ששרה נשרטה קלות בצווארה כתוצאה מתלישת השרשראות על ידי השודדים, בסופו של דבר השרשראות הושבו לה, והאירוע הסתיים בתחנת המשטרה בחיבוק של תודה.

כך אמרה שרה לליאור וחבריו לפלוגה, שסרקו ומצאו את החשודים ואת השלל הגנוב: ״כל הכבוד לכם, אתם פשוט עושים עבודת קודש. לא עברו 10 דקות מאז התקשרתי לתחנת המשטרה, וכבר מצאתם את השודדים והשבתם לי את התכשיטים״.
סבתא שוד מג''ב ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד