י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מיד הבנתי שזה פיגוע"

עד ראיה באוטובוס מספר: "שמעתי שלוש יריות; היו צרחות אימים"

נהג האוטובוס שלעברו נורו היריות ובו נפצעו חלק מנפגעי הפיגוע הלילה ונוסע משחזרים את רגעי האימה הראשונים של הירי והתגובות  הנסערות של נוסעי האוטובוס | "שמעתי שלוש יריות, קפצתי לתוך האוטובוס והתכופפתי עם כולם כי ראיתי בחוץ שני אנשים שוכבים על הרצפה"

עד ראיה באוטובוס מספר: "שמעתי שלוש יריות; היו צרחות אימים"
זירת הפיגוע סמוך לקבר דוד צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

פיגוע ירי הלילה (מוצ"ש) ברדיוס של העיר העתיקה בירושלים שכידוע מרושתת במצלמות ובאופן קבוע יש בה נוכחות משטרתית מוגברת, מפתיע את כוחות הביטחון, כאשר בפיגוע ירי לעבר אוטובוס קו 3, נפצעים שבעה בני אדם, כולם בהכרה מלאה, אישה אחת ושישה גברים, בהם 2 במצב קשה ו-5 במצב בינוני עד קל.

נהג האוטובוס, דניאל קנייבסקי סיפר זמן קצר לאחר הפיגוע ל-ynet: "עצרתי בתחנה בקבר דוד המלך ואז שמעתי יריות. אנשים התחילו לצעוק. אני רציתי לברוח מהמקום אבל העלו אישה נכה על כיסא גלגלים לאוטובוס ואז הרמפה ירדה, וברגע שהיא ירדה אז הדלת הייתה פתוחה ואני לא יכולתי לנסוע. היו נפגעים בתוך האוטובוס".

אליסף כהן, עד ראייה לפיגוע סיפר ל'כאן חדשות': "יצאנו מקבר דוד. חשוד פתח באש לעבר מקבץ אנשים באוטובוס, המשיך לירות על עוד שני רכבים ונמלט. הורדנו את הראש. זה היה 15-10 שניות, הוא ירה בערך 10 כדורים. לא היה מי שינטרל אותו. ניסיתי כמה פעמים להוציא רישיון לנשק ולא אישרו לי".

עד ראיה נוסף, בשם אברהם יצחק דויטש שנסע באוטובוס סיפר: "המתנתי חצי שעה עד שהגיע האוטובוס. שמעתי שלוש יריות, קפצתי לתוך האוטובוס והתכופפתי עם כולם כי ראיתי בחוץ שני אנשים שוכבים על הרצפה".

לדברי עד הראיה: "מיד הבנתי שזה פיגוע, ואז היו צרחות אימים. ישר כולם התקשרו למשטרה. ראיתי שני אנשים מבוגרים על הרצפה ועוד שני צעירים שנפצעו בכתף".

 

פיגוע ירי פיגוע בירושלים אוטובוס קבר דוד עדי ראיה עדויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד