י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שרד פשיטות של המשטרה

צפו: הומלס העניק לבחורים תפילין של ראש

מספר בחורי הישיבות הגיעו לאזור בו מתגוררים המון חסרי בית באוהלים בלוס אנג׳לס - ארצות הברית כדי לבקר אדם שהם הכירו והיה זקוק לסיוע, לפתע פנה אליהם הומלס מקומי ונתן להם תפילין של ראש והתנצל שהוא לא מוצא גם את התפילין של יד, הבחורים התרגשו, לקחו את התפילין והודו לו

צפו: הומלס העניק לבחורים תפילין של ראש
התפילין נמסרות לבחורים צילום: צילום מסך

אזור סקייד רו (Skid Row) של לוס אנג'לס הוא בדרך כלל מקום שרוב האנשים מנסים להימנע מלעבור בסמיכות לו. המקום עמוס באוהלים של הומלסים ואנשים פחות סימפטיים למיניהם, מסוג המקומות שאנשים רגילים נוטים להתרחק ממנו. אולם בתשעה באב האחרון מצאה את עצמה קבוצת בחורים חולפת על פני האוהלים של חסרי הבית כשהם בדרכם לפגוש אדם שהכירו כדי לסייע לו.

בזמן שעברו על פני אוהל קטן של הומלס המתגורר במקום, הוא קרא להם להגיע אליו. "יש לי משהו מאוד חשוב בשבילכם" אמר. האיש חיטט כמה רגעים בחפציו שבאוהל ויצא כשהוא נושא תפילין של ראש. האיש סיפר שבמהלך שהותו ברחובות, בכל פעם שהשוטרים היו מגרשים אותו משטחים מסוימים, הוא תמיד דאג שלא משנה מה, הוא ישמור את התפילין של ראש איתו. הוא הוסיף כי הומלס אחר איתו הוא מיודד פתח את התפילין כדי לבדוק אם יש שם סמים. כך הם סיפרו לאתר Yeshiva world news.

האיש אמר שהוא שאל את כל המקומיים אם מישהו מחזיק בתפילין של יד, אך לאף אחד לא היה את התפילין של-יד.

לא ברור מאיפה התפילין הגיעו להומלס. הוא סיפר כי הוא מצא את התפילין באוהל שלו אחרי שהיו אצלו כמה אורחים, הוא הבין שזה משהו חשוב אז הוא שמר את זה, הוא סיפר שהוא גורש מכמה אזורים ושרד כמה פשיטות של המשטרה, אך תמיד שמר על התפילין כי הבין שזה משהו חשוב, ומסר את התפילין לבחורים שבוודאי דאגו להביאו למקום הראוי.

לוס אנג'לס הומלסים תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד