ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
זה לא פוטושופ

המטוס נחת במרחק נגיעה מהרוחצים בחוף; צפו

בסרטון עוצר נשימה נראה מטוס נוסעים של חברת 'וויזאייר' בגובה מאד נמוך מעל ראשי התיירים ב"נחיתה הנמוכה ביותר אי פעם" בנמל התעופה באי יווני. נערה אחת נראית נופלת, ואישה מאבדת את הכובע שלה מההדף

המטוס נחת במרחק נגיעה מהרוחצים בחוף; צפו
המטוס נוחת מעל האנשים צילום: GreatFlyer

רגע עוצר נשימה של מטוס נוסעים של חברת 'וויזאייר' חולף ממש מעל ראשיהם של תיירים כאשר הגיע לנחיתה על אי יווני, מומחי תעופה אומרים שזאת הנחיתה הנמוכה ביותר אי פעם בשדה התעופה.

קטעים דרמטיים של הנחיתה הועלו בשבוע שעבר על ידי חובב מטוסי סילון שצילם מטוסים נוחתים באי סקיאתוס ביוון. רצועת הנחיתה של נמל התעופה סקיאתוס, באורך של קילומטר אחד בלבד בנויה מטרים מהים, היא קצרה במיוחד בשל הגיאוגרפיה של האי, וטייסים צריכים לנחות נמוך בהרבה ממה שהם היו עושים על מסלולים אחרים.


המטוס במרחק נגיעה מהאנשים

בתיעוד נראה המטוס מעיף אבק וחול באוויר ומעיף את הכובע של אדם אחד, ונערה אחת נראית נופלת לאחור מופלת מעוצמת הסילון. בזמן שזה קורה, גלגלי המטוס יוצרים מגע עם האספלט, והטייס מנחית בהצלחה את מטוס הסילון בסקיאתוס.

ערוץ היוטיוב GreatFlyer שתיעד את הנחיתה לצד עשרות נחיתות והמראות דרמטיות של מטוסים אחרים, פרסם שטייסי המטוס שנחתו בסקיאתוס היו מהנחיתות הנמוכות ביותר אי פעם בשדה התעופה.

יוון מסלול נחיתה וויז אייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד