י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החטא ועונשו

ה'ניו יורק טיימס' ניתק את הקשר עם כתב פלסטיני שקרא לרצוח יהודים

ה'ניו יורק טיימס' ניתק את הקשר ביום שישי האחרון עם עיתונאי פרילנסר פלסטיני ברצועת עזה לאחר שהאיש התגלה כאנטישמי מהזן הנחות ביותר. הוא קרא לרצח ילדים יהודים וציטט את היטלר ברשתות החברתיות

ה'ניו יורק טיימס' ניתק את הקשר עם כתב פלסטיני שקרא לרצוח יהודים
פלסטיני בגבול רצועת עזה צילום: פלאש 90

ה'ניו יורק טיימס' מהעיתונים הגדולים בארה"ב ובעולם, הודיע כי הוא סיים את הקשר שלו עם עיתונאי בעזה שיש לו היסטוריה של איחולי מוות נגד יהודים במדיה חברתית הכוללים פוסטים: "אני לא מקבל יהודי, ישראלי או ציוני, או כל אחד אחר שמדבר עברית, אני בעד להרוג אותם באשר הם, ילדים, קשישים וחיילים, היהודים הם בנים של הכלבים, אני בעד להרוג אותם ולשרוף אותם כמו שהיטלר עשה, אני אהיה כל כך שמח".

הפוסט נחשף ופורסם על ידי HonestReporting, קבוצת מעקב פרו-ישראלית. באחד הפוסטים שלו ציין את היטלר. "כמו שהיטלר אמר, תן לי חייל פלסטיני ונשק גרמני, ואני אגרום לאירופה לזחול על קצות אצבעותיה", נכתב בפוסט של פאדי חנונה. הוא גם שיתף סרטון תעמולה של קבוצות טרור בג'נין בפייסבוק, סרטון שפייסבוק מחקה, ואמר לעוקביו שעל הפלסטינים לחזור ל"תרבות הלחימה וההרג של ישראלים".

ה"ניו יורק טיימס" הפסיק ביום שישי את יחסיו עם פרילנסר ומתקן פלסטיני ברצועת עזה לאחר שכלב שמירה של תקשורת ציין את האנטישמיות החוזרת ונשנית שלו וקריאות לאלימות נגד יהודים ברשתות החברתיות. ביום שישי מסרה דוברת העיתון ל'אלגמיינר', כי "ה'ניו יורק טיימס' עבד עם הכתב הפרילנסר הזה רק בשבועות האחרונים, אנחנו כבר לא עושים זאת".

מבצע עלות השחר עיתונאי ניו יורק טיימס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד