ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

החתונה – מקהלת מלכות וגדולי הזמר בקליפ חדש

מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר ותזמורתו של הערשי סגל, בערי וועבר שהגיע במיוחד מארה"ב, אהרלה סאמט ומנדי וייס, הערשי ויינברגר מניו יורק שגם הביא עמו דורון מיוחד לחתונה בדמות לחן חדש, יואלי דווידוביץ וגם ילד הפלא בנצי קלצקין • כל אלה בקליפ החתונה החדש

החתונה – מקהלת מלכות וגדולי הזמר בקליפ חדש
החתונה - מלכות צילום: יחצ

החתונה! הפקה חדשה ומרהיבה של מקהלת 'מלכות' וגדולי הזמר מישראל ומארה"ב שהתכנסו להם כל השמות הגדולים בתעשייה לחתונה יהודית אותנטית ואנרגטית במיוחד כפי שטרם ראיתם.

על הבמה, לצד מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר ותזמורתו של הערשי סגל שעומדים מאחורי ההפקה, בערי וועבר שהגיע במיוחד מארה"ב, אהרלה סאמט ומנדי וייס, הערשי ויינברגר מניו יורק שגם הביא עמו דורון מיוחד לחתונה בדמות לחן חדש, יואלי דווידוביץ וגם ילד הפלא בנצי קלצקין.

בפלייליסט, עידית שבעידית ניגוני השמחה משכבר הימים, לחנים משובחים בניחוח הוד קדומים, מ'לקל ברוך' של באבוב, 'ועל הכל' של ר' בן ציון שינקר ז"ל ו'אשרי מי שלא חטא' (הלבשת מילים של רבי אלתר הזכור לטוב...), דרך יצירתו של יוסלה רוזנבלט 'לאמיר זיך איבער בעטן', הניגון הברסלבאי של 'קומי רוני', ניגונו של הרבי מפיטסבורג 'אנא מלך' ועד נעימת 'מגן אבות' מבית ויז'ניץ וניגוני ה'שורות' וה'שערים' המיתולוגיים שאין חתונה בלעדיהם!

ברחבת הריקודים תגלו את החתן והמחותנים העליזים, השושבינים והחברים שלא מפסיקים לרקוד, רקדנים ומשמחים ובעיקר-בעיקר המון שמחה יהודית פורצת גבולות.

 

מקהלת מלכות אהרלה סמט מנדי וייס בערי וועבר בנצי קלצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד