י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מכה ללפיד

איזנקוט מצטרף לגנץ ומקימים את "המחנה הממלכתי"

אחרי תקופה ארוכה שישב על הגדר, רא"ל במיל' גדי איזנקוט מצטרף לגנץ | כחול לבן, תקווה חדשה וגדי איזנקוט יתמודדו תחת רשימה משותפת בבחירות הקרובות: "המחנה הממלכתי"

איזנקוט מצטרף לגנץ ומקימים את "המחנה הממלכתי"
סער וגנץ/גדי אייזנקוט צילום: אוליביה פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

לאחר התלבטויות ממושכות, הרמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט מצטרף באופן מעשי למערכת ופוליטית ומודיע כי יצטרף למפלגתם של בני גנץ וגדעון סער ויחד יקימו את מפלגת "המחנה הממלכתי".

לפי הסדר שנחתם אמש בין הצדדים, איזנקוט יצטרף לסיעתם של גנץ וסער ויחד יקימו מפלגה חדשה, כאשר איזנקוט יצרף לרשימה מועמדים נוספים מטעמו.

לפי ההסכם, את מפלגת "המחנה הממלכתי" יוביל שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, במקום השני יוצב שר המשפטים ויו״ר תקווה חדשה גדעון סער, ובמקום השלישי רא"ל במיל' גדי איזנקוט.

"האיחוד יהווה בסיס להקמת ממשלה ממלכתית, רחבה ויציבה שתביא לסיום המשבר הפוליטי המתמשך, לאיחוי הקרע בין חלקי החברה הישראלית ולקידום האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל בביטחון, בכלכלה, בביטחון הפנים ובחינוך", נמסר.

המטרה בשותפות היא להקים מפלגה משותפת שתצעד יחד לאורך כל הדרך. במסגרת ההסכם הוחלט כי מיד לאחר הבחירות יתחיל ״המחנה הממלכתי״ בהסדרת מוסדותיו ויקיים בחירות פנימיות דמוקרטיות לקראת הבחירות לכנסת ה-26.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד השמות שיצטרפו לאייזנקוט לרשימת ׳המחנה הממלכתי׳ הוא חבר הכנסת מתן כהנא מסיעת ימינה, לפי המסתמן כהנא ישובץ במקום התשיעי ברשימה המאוחדת.

גדי איזנקוט בני גנץ גדעון סער בחירות לכנסת ה-25 המחנה הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד