י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לפיד בירך

התגובות לצירוף איזנקוט: שקד נפרדת מכהנא בעקיצה

הבוקר הודיע רא"ל במיל' גדי איזנקוט על הצטרפותו לרשימתם של גנץ וסער ועל צירופו של מתן כהנא למקום ריאלי | התגובות לא איחרו לבוא: לפיד בירך ושקד עקצה

התגובות לצירוף איזנקוט: שקד נפרדת מכהנא בעקיצה
גדי איזנקוט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הצירוף הפוליטי הבוקר בין בני גנץ לגדי איזנקוט וצירופו של מתן כהנא למקום ריאלי ברשימה, מוביל לתגובות במערכת הפוליטית, כאשר גם יאיר לפיד בירך את הצטרפותו של אייזנקוט למערכת הפוליטית.

איזנקוט שוחח הבוקר (ראשון) עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ועדכן אותו על החלטתו, לאחר השיחה צייץ ראש הממשלה לפיד "בירכתי את גדי איזנקוט על הצטרפותו לפוליטיקה. איזנקוט הוא אדם טוב, חכם וערכי ואין לי ספק שיתרום רבות לחיים הציבוריים".

השר יואל רזבוזוב מיש עתיד צייץ, "מברך על הצטרפותו של רא"ל גדי איזנקוט לפוליטיקה ולמפלגתם של גנץ וסער. כניסתו לפוליטיקה, כמו עוד חיבורים של מפלגות קטנות, שיצטרפו אל יש עתיד הגדולה, מחזקת את הגוש שירכיב ממשלה בראשות ראש הממשלה יאיר לפיד".

יו"ר ימינה נפרדה מחבר מפלגתה מתן כהנא שיצטרף אף הוא ל'מחנה הממלכתי': "מאחלת בהצלחה לחברי מתן כהנא בדרכו החדשה ולגדי איזנקוט על הצטרפותו לפוליטיקה. אין ספק שמחנה השמאל הממלכתי הוא בשורה לכל מצביעי השמאל. ‏נדאג שבכל ממשלה שתקום, הם לא יוכלו לקדם את חזונם המשותף עם גנץ להקמת מדינה פלסטינית", עקצה.

גדי איזנקוט מתן כהנא יאיר לפיד המחנה הממלכתי בחירות לכנסת ה-25 איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד