י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מה חשוב לדעת על פרגולת אלומיניום?

מה חשוב לדעת ולהיות מודעים אליו בטרם מזמינים פרגולה למרפסת או לגינה מאלומיניום, ואילו אפשרויות מיוחדות ששווה להכיר קיימות בתחום זה?

מה חשוב לדעת על פרגולת אלומיניום?
פרגולת אלומיניום צילום: סקיירופ

פרגולה היא פתרון ההצללה הנפוץ והאלגנטי ביותר לחצר הבית או מרפסת הדירה, כאשר פרגולות אלומיניום הן הסוג הנפוץ והמומלץ ביותר של פרגולות כיום. בעשורים האחרונים מחליפות פרגולות האלומיניום בקצב מהיר את פרגולות העץ ופתרונות ההצללה הישנים האחרים, מכמה סיבות עיקריות אותן נפרט מיד.

מה חשוב לדעת ולהיות מודעים אליו בטרם מזמינים פרגולה למרפסת או לגינה מאלומיניום, ואילו אפשרויות מיוחדות ששווה להכיר קיימות בתחום זה?

פרגולות אלומיניום – מאפיינים ויתרונות

כדאי להכיר את המאפיינים המרכזיים של פרגולות אלומיניום ואת ההבדלים העיקריים בינן לבין פרגולות מחומרי גלם אחרים (כמו גם פתרונות הצללה מסוגים אחרים), אלו אשר הופכים אותן לנפוצות ומבוקשות כל כך –

מבחינות רבות אלומיניום הוא חומר הגלם האידיאלי עבור פתרונות הצללה ופרגולות בפרט, בין השאר בגלל עמידותו. זהו חומר גלם אשר אינו מחליד כתוצאה ממגע עם מים או רטיבות לאורך זמן, ואינו נשחק כתוצאה מחשיפה יומיומית לקרינת השמש החזקה המאפיינת את ישראל. כאשר מדובר בפתרון הצללה אשר ממוקם בחוץ ותפקידו הוא לספוג את השמש עבורנו, אלו הם מאפיינים חשובים ביותר אשר אינם קיימים בחומרי גלם אחרים. מסיבה זו פרגולות מעץ, למשל, זקוקות לתחזוקה שנתית שוטפת ומאבדות מהר יחסית את המראה החדש והאלגנטי שלהן. פרגולת אלומיניום, לעומת זאת, אינה מצריכה כל תחזוקה שוטפת, גם לא לאורך שנים רבות. לכן גם מדובר בפתרון החסכוני יותר מבחינה כספית, וודאי בטווח הארוך.

כמו כן, מדובר בפרגולות חזקות ועמידות (אלומיניום היא מתכת, ולכן חזקה יותר מחומרי גלם רבים אחרים, אך מתכת קלה יחסית ולכן אידיאלית עבור פתרונות הצללה), מהן ניתן למצוא ולהזמין דגמים רבים ושונים, כך שניתן להתאים את פרגולת האלומיניום המושלמת לכל בית, מרפסת או חצר.

פרגולה חשמלית למרפסת, פרגולה אטומה למים ואפשרות לסגירת חורף

קיימים פתרונות מתקדמים שונים ומסקרנים המתאפשרים כאשר מדובר בפרגולות אלומיניום, פתרונות אותם מעניין להכיר –

אפשרות ראשונה היא של פרגולה חשמלית. זוהי פרגולת אלומיניום אשר מצוידת במנוע חשמלי קטן, באמצעותו ניתן לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור את השלבים העליונים של הפרגולה. כך, ניתן להתאים את זווית הפתיחה שלהם לזווית ממנה מגיעות קרני השמש באותה שעה של היום, ולקבל הצללה מקסימאלית לאורך זמן. היכנסו למידע נוסף לגבי פרגולה חשמלית .

אפשרות נוספת היא של פרגולה סגורה ואטומה למים. זוהי פרגולה הכוללת שכבה נוספת בחלקה העליון, אשר עמידה בפני חדירה של מים. כך, הפרגולה מייצרת עבורנו שטח בו ניתן לשהות גם כשיורד גשם. בהקשר זה כדאי להכיר גם את האפשרות של סגירת חורף – במקרים רבים פרגולות מאלומיניום יכולות לשמש גם כבסיס לסגירת חורף, אשר הופכת את החלל לסגור ועמיד בפני מפגעי מזג האוויר החורפיים – גשמים, רוחות וכיוצ"ב. זה מאפשר לתחום את האזור המקורה על ידי הפרגולה כך שישמש אותנו גם במהלך החורף, כמו חדר נוסף בבית לכל דבר ועניין.

פרגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד