י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משבר הפריימריז

פגוע מנתניהו: ביטן התפטר מהוועדה החשובה

חבר הכנסת ביטן שיגר מכתב התפטרות מתפקידו כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25. ביטן פגוע מנתניהו מאז המאבק נגדו ונגד מקורבו בפריימריז

פגוע מנתניהו: ביטן התפטר מהוועדה החשובה
דוד ביטן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע מערכת היחסים העכורה בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו למקורבו בעבר, ח"כ דוד ביטן, התפטר היום (ראשון) מתפקידו כסגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25, שם הוא משמש כנציג הליכוד. כך מפרסמת ליאור קינן ב'חדשות 13'.

חבר הכנסת ביטן, לו בטן מלאה על יו"ר המפלגה נתניהו מאז הפריימריז למפלגה שבמהלכם הרגיש שנתניהו מנסה לפגוע בו, בין היתר בכך שיצא במתקפה נגד המועמד דודו לניאדו שביטן תמך בו, שלח את מכתב ההתפטרות ליו"ר ועדת הבחירות, שופט העליון יצחק עמית.

ברשימת חברי הכנסת שנפלטו מהרשימה בפריימריז ניתן למצוא את צחי הנגבי, מי שכיהן בכנסת למעלה מ-30 שנה והיה מוותיקי חברי הכנסת במשכן. הנגבי נכנס לכנסת עוד לפני תחילת כהונתו של ראש מפלגתו בנימין מתניהו.

גם חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס נדחקה החוצה; אבקסיס החלה את דרכה בישראל ביתנו של ליברמן ואז הקימה את מפלגת גשר שכמעט ועברה את אחוז החסימה. בהמשך הצטרפה לשמאל ואז חתכה באחת לליכוד, בצעד שעורר סערה.

בנוסף, גם חברת הכנסת קטי שטרית נדחקה למקום לא ריאלי, כמו גם קרן ברק, נציג הדרוזים פטין מולא וחבר הכנסת גדי יברקן שפרש מהכנסת בשבוע שעבר כדי להתמודד על משבצת העולים, אך הפסיד למועמד דן אילוז.

דוד ביטן בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה-25 ועדת הבחירות המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד