י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דרמה בוושינגטון

דהר עם רכב בוער לתוך בניין הקפיטול והחל לירות

אדם לא מזוהה הצית את רכבו ודהר עמו לתוך בניין הקפיטול בוושינגטון. לפי העדויות, הוא יצא מרכבו וירה בנשק ללא הבחנה ואז ירה בעצמו. לא דווח על נפגעים מלבד הנהג. המניע של האיש באירוע אינו ידוע

דהר עם רכב בוער לתוך בניין הקפיטול והחל לירות
בנין הקפיטול האמריקאי צילום: Pixabay

אדם דהר עם רכב בוער לתוך מבנה הקפיטול בוושינגטון ארה"ב, אז יצא מהרכב החל לירות ללא הבחנה. לאחר מכן ירה בעצמו. האירוע התרחש לפנות בוקר שעון מקומי. "בשלב זה, לא נראה כי האיש ניסה לפגוע בחברי קונגרס כלשהם שנמצאים בפגרה, ולא נראה שהשוטרים ירו בנשקם", אומר גורם באכיפת החוק לרשת NBC.

על פי הדיווח ברשת PBS, האלמוני ירה לכל עבר באקדחו אך לא פגע באיש, לאחר מכן ירה בעצמו. על פי הדיווחים, התקרית עצמה החלה בצומת שנחסם על ידי המשטרה נגד כלי רכב, המחסום נמצא בין בית המשפט העליון לספריית הקונגרס.

ממשטרת הקפיטול נמסר: "קצת אחרי 4:00 לפנות בוקר, אדם נהג במכוניתו לתוך מחסום ברחוב המזרחי. בזמן שהאיש יצא מהמכונית הרכב עלה בלהבות. לאחר מכן ירה האיש מספר יריות באוויר לאורך רחוב מזרח קפיטול. כשהשוטרים שלנו שמעו קולות ירי, הם הגיבו מיד והתקרבו לאיש כשהוא ירה בעצמו, אף אחד אחר לא נפגע. בשלב זה, לא נראה שהאיש ניסה לפגוע בחברי קונגרס כלשהם שנמצאים בפגרה, ולא נראה כי השוטרים ירו בנשקם". הם ציינו כי "החוקרים שלנו בודקים את הרקע של האיש".

גבעת הקפיטול ארה"ב וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד