ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לזכרו של מרן שר התורה

עשרות אלפי ילדים יתכנסו למעמד סיום מסכת שביעית

לכבודה של תורה: דריכות וציפייה לקראת המעמד הגדול של סיום מסכת שביעית וסיום סדר זרעים על ידי ארגון המשניות העולמי 'זכרון חנה' שיקודש לעילוי נשמתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שליווה את הארגון 

עשרות אלפי ילדים יתכנסו למעמד סיום מסכת שביעית
מעמד סיום זכרון חנה ביד אליהו צילום: שוקי לרר

התרגשות וציפייה לקראת המעמד הגדול שנערך כמידי שנה על ידי ארגון המשניות העולמי 'זכרון חנה', במעמד ישתתפו רבבות אלפי ילדי ישראל בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל. 

כמידי שנה ארגון המשניות "זכרון חנה" שהוקם לזכרה ולע"נ של הרבנית חנה שטיינמן ע"ה אשת יבדלחט"א ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן שליט"א ובתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זיע"א. פותח במבצע חלוקת משניות ענקית הנלמדות ע"י עשרות אלפי ילדים כשבסופו נערך סיום ענק ל- 12,000 ילדים מצטיינים.

בשנה זו לכבוד שנת השמיטה הורה מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל שכל ילדי הארגון ילמדו משניות שביעית, זאת על אף שכבר למדו במסגרת הארגון את משניות שביעית בשנת שביעית אשתקד, ואכן בהנהלת הארגון הדפיסו יותר מעשרים אלף כרכי משניות שביעית בהוצאה חדשה עם מאות ציורים מאת הצייר הנודע יוני גרשטיין יחד עם הלכות שמיטה בתוספת איורים צבעוניים על כל הלכה ומשנה, החלוקה התפרסה על פני מאות תתי"ם לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל, הילדים למדו וחזרו עשרות ומאות פעמים על כל המסכת ואף נבחנו על כל כך בבתי גדולי ישראל.

במעמד האדיר יתקיים סיום מסכת שביעית שנלמדו על ידי רבבות ילדי הארגון במשך השנה האחרונה. והשנה בסימן מיוחד לרגל סיום כל סדר זרעים, שנלמד במשך שבע שנים. במהלך כל שבע השנים חילק הארגון לילדי ישראל מאות אלפי כרכי משניות מסכתות "זרעים'.

לאחר פטירת מרן שר התורה זצ"ל הורו גדולי ישראל שלכבוד מרן שהקים ייסד ותמך בארגון כל העת בעצה תבונה ותושייה, ישתנה שמו של הארגון ל'זכרון רבנו חיים' לזכרו ולטובת נשמתו כהכרת טובה לנשמתו.

השנה המעמד האדיר יתקיים לזכרו ולעילוי נשמתו של מרן שר התורה זיע"א שהארגון הוקם על פי הוראתו ובעצתו, ואף היה מקפיד להשתתף מדי שנה במעמד האדיר, ואף בשנה האחרונה לחייו זכה הארגון ומרן זיע"א השתתף זמן ממושך במעמד, ושמח ופיזז לכבודה של תורה עם תלמידי הארגון.

בשנה זו בחרו בהנהלת הארגון בקפדנות את התלמידים המצטיינים, בעקבות העומס האדיר בהפקה שוקדים כעת על אולם נוסף לשידור חי עבור 4,000 תלמידי הארגון שמחוסר מקום לא יוכלו להשתתף במעמד האדיר, בהנהלת הארגון שוקדים על צוות הפקה מקצועי בכל המישורים, וכן על חלוקת שי יוקרתי מיוחד בעלות גבוהה של מאות שקלים לכל תלמיד, כמו כן בשנה זו יוקרן מצגת מיוחדת עם מראות היסטוריים ממרן הגר"ח זצוק"ל, וכן שוקדים בהפקה על מערך הסעות אדיר של מאות אוטובוסים שישנע את אלפי התלמידים מכל קצוות הארץ.

את המעמד תנעים תזמורת פייער המורחבת ובלווי בעלי המנגנים מוטי ויזל ודודי קאליש, כמו כן יישמעו קטעי חזנות ושירה ע"י אמן הרגש מוטי שטיינמץ, ריקודים של מצווה לכבודה של תורה ע"י הבעל מנגן ארל'ה סמט בלווי מקהלת מלכות ומקהלת הילדים חסידימלעך בהרכב מיוחד.

המעמד יתקיים בעזהי"ת ביום ג' כ"ו אב תשפ"ב בהיכל 'מנורה' - יד אליהו ת"א. כמו כן נמסר מהפקת המעמד כי הכניסה לאירוע היא לבעלי כרטיסים בלבד, ולא תינתן כניסה ללא כרטיס.

כמו כן נמסר מהנהלת הארגון כי על התלמידים להתעדכן כל העת בשינויים בקו המשניות של הארגון: 0799-27-25-28

הנהלת הארגון מביעה שביעות רצון והוקרת הטוב לכלל הגורמים המסייעים להצלחת המעמד האדיר בעז"ה, לטובת עשרות אלפי ילדי החמד העתידים להשתתף במעמד.

זכרון חנה הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד