י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הנוסעים כמעט התעלפו"

אימה: ניסתה להסתער על תא הטייס וצעקה 'אללה אכבר'

גבר בן 35, שהיה בחופשה עם משפחתו הכניע אשה שניסתה להסתער פעמיים על תא הטייס בטענה שיש לה חומר נפץ. היא טענה כי יש על הסיפון חומרי נפץ ושאלה את הילדים על המטוס אם הם "מוכנים למות"

אימה: ניסתה להסתער על תא הטייס וצעקה 'אללה אכבר'
אילוסטרציה צילום: pexels

גבר הכניע אישה שניסתה פעמיים להסתער לעבר תא הטייס בצעקות 'אללה אכבר'. פיליפ אובריאן, בן 35, תפס את האישה ועזר לאנשי הצוות להצמיד אותה לכיסא בטיסת חברת Jet2 מקפריסין למנצ'סטר אנגליה. היא טענה כי יש על הסיפון חומרי נפץ ושאלה את הילדים על המטוס אם הם "מוכנים למות".

האישה, בשנות ה-30 לחייה, אמרה כי הוריה היו חברים בארגון הטרור דאעש. הטייס נאלץ לנחות נחיתת חירום בפריז, והמריא משם למאנצ'סטר.

אובריאן, שעבד באבטחה לפני שנים היה על המטוס ביום שלישי האחרון עם שישה בני משפחה כולל אשתו ושלושת ילדיו בגילאי שמונה עד 14.

הוא אמר לתקשורת: "הכל היה רגיל וזמן קצר לאחר ההמראה אישה הגיעה למעבר לכיוון תא הטייס ודפקה בדלת תא הטייס וצעקה 'אללה אכבר', אתה יכול לדמיין שכולם כמעט התעלפו".

"דיברתי עם הצוות ואמרתי להם, 'למה לא אתם לא מכניעים אותה על הרצפה?' הם אמרו שהם לא מסוגלים, אז אמרתי להם שאני אעשה זאת, אז כשהאישה הלכה שוב לתא הטייס השתלטתי עליה והכנעתי אותה לקרקע ובשלב הזה הטייס עשה נחיתת חירום בפריז".

מטוס אללה אכבר אנגליה קפריסין פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד