י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התעללות רותחת

יותר מ-500 עובדים התמוטטו ממכת חום באיראן: חלקם מתו

מעל 500 עובדים בפרויקטים שונים של נפט וגז בדרום איראן אושפזו בבית חולים. מספר עובדים מתו בגלל הטמפרטורות הגבוהות בימים האחרונים. לפחות 100 עובדים נלקחים מדי יום לבתי חולים בגלל מכות חום

יותר מ-500 עובדים התמוטטו ממכת חום באיראן: חלקם מתו
אילוסטרציה צילום: Pixabay

איגוד עובדי מגזר הנפט הודיע ​​ביום שבת כי לפחות חמישה בני אדם מתו השבוע בעיר עבאדן עקב מכת חום וחולשה שנגרמו משעות של עבודה מתישה בחום קיצוני.

יותר מ-500 עובדים התמוטטו ופונו לבית החולים בגלל מכת חום באיראן. לפני שבועיים מת עובד נוסף במהלך עבודה בבירת המחוז של חוזסטן העשירה בנפט בזמן שמשרדי הממשלה והעסקים היו סגורים בגלל טמפרטורות גבוהות ששררו בחוץ.

למרות הטמפרטורות שעלו ליותר מ-50 מעלות צלזיוס כ-122 בסולם פרנהייט, באזורים הדרומיים של המדינה, שבהם נמצאים רוב מפעלי הנפט והגז, קבלני המשנה של הממשלה מסרבים להפסיק את העבודה אפילו לכמה שעות. לפי הדיווחים, תנאי העבודה בעיר הנמל אסאלויה שבמחוז בושהר גרועים עד כדי כך שלפחות 100 עובדים נלקחים מדי יום לבתי חולים בגלל מכות חום, הטמפרטורה הגיעה ל-53 מעלות והלחות היא מעל 90 אחוזים.

בנוסף, על רקע המצב הכלכלי הקשה באיראן, עובדים רבים מפגינים בחודשים האחרונים עקב פיטורים מעבודתם ובעיות פרנסה. עם עליית מחירי המזון לאחר ארבע שנים של סנקציות של ארצות הברית, עובדים ופנסיונרים איראניים עורכים הפגנות או שביתות קבועות כדי לדרוש משכורות גבוהות יותר.

איראן מכת חום עומס חום עומס חום קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד