י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"פשוט קריסה טוטאלית!"

סיוט: בגלל כדור שינה, יוסי הורד מהטיסה בכסא גלגלים והתעורר במלון

יוסי לוי המריא עם אשתו וילדיו לחופשה בספרד, לראשונה בחייו החליט ליטול כדור שינה כדי לנצל את זמן הטיסה למנוחה, אלא שמהטיסה הוא ירד על כסא גלגלים וחזר לעצמו לפנות בוקר אי שם על מיטה במדריד 

סיוט: בגלל כדור שינה, יוסי הורד מהטיסה בכסא גלגלים והתעורר במלון
יוסי לוי בכסא גלגלים צילום: מתוך הטוויטר שלו

רבבות בני אדם לוקחים במהלך טיסה, בפרט אם היא ארוכה כדור שינה כדי לנצל את זמן הטיסה לשינה עריבה, אלא שעבור יוסי לוי, מנכ"ל ארגון 'נצח יהודה', שהמריא יחד עם רעייתו וילדיו לחופשה במדריד בירת ספרד, זה עלה לו בסיוט שלא העלה ב'חלומותיו'.

וכך סיפר בעצמו בחשבון הטוויטר שלו: "המראתי למדריד והחלטתי שהפעם אני ישן בטיסה. לקחתי כדור שינה (מעולם לא ניסיתי בעבר...) לאחר חצי שעה, כלום לא השתנה. החלטתי שאני לא מוותר ולוקח עוד כדור, לאחר דקות ספורות קרסתי! עברו עלי 8 שעות בהן אני לא זוכר כמעט כלום, חוץ מ-5 דיילים מעלי ואני שוכב על רצפת המטוס".

עוד הוא מתאר: "אשתי בהיסטריה סוחבת 2 ילדים, 2 מזוודות ענק ועגלה של 2, פלאשבק נוסף כשאני על כסא גלגלים עיניים פקוחות אבל אפס תפקוד. פשוט קריסה טוטאלית! איכשהו התעוררתי ב-3 לפנות בוקר על מיטה במלון במדריד".

לדבריו, "חיפשתי מעט ברשת והבנתי שהחומרים שיש בסוג הכדורים הזה מסוכנים וגורמים לנפילות וניתוקים. חוויה נוראה, בעיקר למי שנאלץ לטפל בי. גיליתי גם שיצאנו מדלת חירום במטוס ולא מהדלת הרגילה, ולקחו אותנו צוות של 4 אנשים".

יוסי הצעיר, צירף תמונה שבה הוא נראה על כסא גלגלים בשדה התעופה במדריד וכתב: "התמונה הזו נלקחה בשביל שנדע גם לצחוק וגם להיזהר להבא. בקיצור תעצמו עיניים במטוס בלי שום סיוע וזהו", המליץ.

אחד המגיבים, ה"ה זמר החתונות מנדי וייס, הגיב לו ושיתף: "תמיד כשאני בטיסה ארוכה אני לוקח כדור אפילו שניים לפעמים בין היתר גם לקחתי פעם סטינלוקס, עובר חלק תמיד יושן כמו תינוק בחיים לא שמעתי על תופעות כאלה, לדעתי היית לך פה התקף חרדה או משהו כזה כי זה נשמע מאוד לא שכיח. אני דווקא שאלתי את הרופא מה המינון הוא אמר לי אם אתה רוצה לישון 10 שעות אתה יכול לקחת עד 2 כדורים אבל כנראה למדריד זה יותר מידי".

טיסה יוסי לוי כסא גלגלים כדור שינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד