י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תכונה בחצר: ספר תורה לזכרו של הרבי שנפטר בשיא פריחתו

הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של האדמו"ר ה'תפארת אהרן' משומרי אמונים זצ"ל, שנסתלק בשיא פריחתו בעיצומה של המגיפה העולמית לפני שנתיים למגינת ליבם של חסידיו ומעריציו תתקיים בשבוע הבא. בשבת הקרובה שבת התאחדות מרכזית

תכונה בחצר: ספר תורה לזכרו של הרבי שנפטר בשיא פריחתו
הכנסת ספר תורה לביהמ"ד שומרי אמונים בב"ב צילום: באדיבות המצלם

קהל חסידי שומרי אמונים מתכוננים ברגשות מרוממים לקראת השמחה הגדולה חגיגת הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של רבם ומאורם האדמו"ר ה'תפארת אהרן' משומרי אמונים זצ"ל, שנסתלק בשיא פריחתו בתוקף שנות הנהגתו בעיצומה של המגיפה העולמית של הקורונה לפני שנתיים למגינת ליבם של חסידיו ומעריציו.

מיד בסיום השלושים התאחדו כל החסידים לכתיבת ספר התורה לעילוי נשמתו הטהורה של הרבי זצ"ל

מעמד תחילת כתיבת ספר התורה נערך בזאת חנוכה תשפ"א בטיש של בנו מ"מ האדמו"ר ומאז נמשכה המלאכה ברצף ע"י סופר מומחה וירא שמים שכתב את ספר התורה לעילוי נשמתו של הרבי זצ"ל.

מעמד הכנסת ספר התורה תתקיים אי"ה ביום ראשון כ"ד אב למחרת יומא דהילולא החל בשבת הקרובה כ"ג אב, בשבוע הקרוב יערכו כינוסי הכנה וזיכרון בכל ריכוזי החסידות בכינוסים ישאו דברים רבני אנ"ש ומשפיעי החבורות שיעלו את זכרו של האי קדוש וצדיק ומורשתו לדורות, ויעוררו את הציבור בהמשך הצעידה בדרכיו הקדושות על פי מה שכיון והדריך את עדת מרעיתו בכל שנות הנהגתו, כינוסי הכנה מיוחדים יערכו אף לנשים צדקניות בכל עיר ועיר.

התכנסות מרוממת תערך לילדי החמד צאן קדשים ביום שני הבעל"ט בהיכל ביהמ"ד הגדול ברחוב שפת אמת בבני ברק בראשות האדמו"ר, בתוכנית מיוחדת על ידי רבנים ומחנכים חשובים, וכך יזכו גם התינוקות של בית רבן להיות חלק בחגיגה מיוחדת זו.

ימי עיון מיוחדים יתקיימו לבחורי החבורות מכל רחבי ארץ הקודש שיתכנסו בחצר הקודש בהיכל ביהמ"ד הגדול בימים רביעי חמישי הבעל"ט ליומיים מלאים בהתעלות רוחנית בשיתוף ובסיוע ארגון 'משכני' במהלכם יתאחדו בשבת אחים גם יחד לחקוק בליבם את משנתו הטהורה ודרכו הקדושה של הרבי זצ"ל בפרט בימי הנעורים הרעננים למען יגדלו ויעלו מעלה מעלה במסילה העולה בית קל.

מעמד כתיבת אותיות לכלל החסידים האוחזים בעץ החיים כותבי ספר התורה יתקיים אי"ה ביום רביעי כ' אב בהיכל ביהמ"ד הגדול בבני ברק, בה יזכו לכתוב אות בספר התורה 'דעם רבינ'ס ס"ת', ויסבו יחדיו לסעודת מצוה לגמרה של תורה, לאחר מכן יערוך בנו, הרבי את הטיש בשילוב סעודת ההילולא לע"נ האדמו"ר מהר"א מבעלזא זיע"א.

בשבת הקרובה פרשת עקב יתאחדו כלל חסידי שומרי אמונים מכל מקומות מושבותיהם בארץ ומעבר לים בחצר הקודש בבני ברק לשבת התוועדות והתעלות בצל האדמו"ר, במהלך השבת ישאו מדברותיהם זקני ורבני החסידות ויעלו את זכרו של הרבי ומה שפעל לדורות, הנהלת המוסדות נערכת להעמיד אש"ל מלא לאורחים הרבים הבאים לחסות בצל הקודש.

חסידי שומרי אמונים עומדים נכונים לקראת יום ראשון הקרוב בו יחגגו את הכנסת ספר התורה בשמחה והתרגשות בעוז וחדווה בקול רינה והמון חוגג, גדול יהיה המעמד לכבודה של תורה.

שומרי אמונים ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד