י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המושל יפרוש?

מקורב לנשיא לשעבר: זהו הסיכוי היחיד של טראמפ להימנע מהגשת כתב אישום

דונלד טראמפ צריך להכריז על מועמדות לנשיאות ב-2024 בשבועיים הקרובים, וכך יימנע מלעמוד לדין. כך על פי מקור בכיר המקורב לטראמפ, הטוען שאם הנשיא לשעבר רוצה להתחמק מהגשת כתב אישום הוא חייב להכריז על ריצה

מקורב לנשיא לשעבר: זהו הסיכוי היחיד של טראמפ להימנע מהגשת כתב אישום
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

מקור המקורב לדונלד טראמפ אמר שלמשרד המשפטים יהיה קשה יותר להעמיד לדין מועמד לנשיאות, ולכן הוא קורא לטראמפ להכריז על מועמדות. המקור ציין שטראמפ צריך להודיע על כך, ​​כי מבחינה פוליטית יהיה קשה יותר למשרד המשפטים האמריקני להפליל מועמד לתפקיד מאשר נשיא לשעבר שהוא אזרח רגיל.

המקור גם הציע שרון דסנטיס, מושל פלורידה, המתחרה הרציני היחיד של טראמפ בסקרים הרפובליקנים, לא יתמודד ב-2024 אם טראמפ יבחר להיכנס למירוץ. "הוא יכול לחכות", אמר המקור על מושל פלורידה.

לעומת זאת, פקיד נוסף לשעבר בבית הלבן אמר שטראמפ עדיין יכול להחליט שלא להתמודד, כי ישנה אפשרות שהגשת כתב אישום תאלץ אותו לעזוב את המירוץ. בינתיים הועדה שחוקרת את המהומות ב-6 בינואר שנה שעברה בבניין הקפיטול, יחד עם משרד המשפטים ממשיכה לחקור את ניסיונותיו של טראמפ לבטל את הבחירות ב-2020 וההסתה למהומות הקטלניות בקפיטול.

טראמפ נמצא גם בחקירה בניו יורק, על ענייני עסקים ומיסים. ובג'ורג'יה, בנוגע לניסיונות לבטל את ניצחונו של ג'ו ביידן. ביום שני אושר כי רודי ג'וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר שהפך לעורך דינו האישי של טראמפ, הוא יעד לחקירה פלילית בג'ורג'יה, על רקע תפקידו בניסיון לבטל את הבחירות.

דונלד טראמפ רון דה סאנטיס פלורידה בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד