י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סמוך לבניין הקפיטול

פחד: חפץ מתכת נפל באופן מסתורי מהשמיים

חפץ מתכת גדול התרסק על הקרקע בארה"ב ככל הנראה ממטוס. החפץ דמוי השרוול, במשקל של כשלושה קילוגרמים, נחת כמה מטרים מבניין הקפיטול של מדינת מיין. מספר אנשים היו בקרבת מקום וצפו באירוע, אולם איש לא נפגע

פחד: חפץ מתכת נפל באופן מסתורי מהשמיים
החפץ שנפל מהשמים צילום: משטרת מיין

רשות התעופה ה-FAA בארה"ב פתחה בחקירה כדי לנסות לגלות מאיפה הגיע חלק מתכת שכנראה נפל ביום שישי האחרון ממטוס במדינת מיין בארה"ב. החפץ דמוי השרוול במשקל של כשלושה קילוגרמים, נחת כמה מטרים מבניין הקפיטול של מדינת מיין. מספר אנשים היו בקרבת מקום וצפו באירוע, אולם איש לא נפגע.

החפץ שנפל מהשמיים

גורמים רשמיים אמרו כי בסביבות השעה 12:30 ביום שישי האחרון, חפץ דמוי שרוול במשקל של שלושה קילוגרמים נחת במרחק של שני מטרים משוטר משטרת הקפיטול בעיר אוגוסטה במדינת מיין קרייג דונהו, שצעד מחוץ לכניסה. שני אנשים נוספים היו בקרבת מקום וראו את האירוע לא נפגעו. חפץ ממתכת שנופל מגובה רב גם אם הוא רק שלושה קילוגרמים, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך אם הוא נופל על ראש של בן אדם.

המחלקה לבטיחות הציבור במדינת מיין מסרה שסביר להניח שהחלק הגיע ממטוס גדול בטיסה בינלאומית של מטוס נוסעים גדול, חברות התעופה הודיעו באותו יום, כי כל המטוסים נחתו בשלום. האזור שבו החלק נפל, בדרך כלל עמוס מאד כאשר בית המחוקקים במיין פעיל, והוא משמש באופן שגרתי לעצרות, הפגנות ומסיבות עיתונאים.

מיין ארה''ב מטוס נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד