ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
רוחות מלחמה

פוטין מתגרה: רוסיה מוכנה להציע נשק לבעלות בריתה

בתערוכת נשק של צבא רוסיה, הוצגו סוגים רבים של נשק רוסי. הנשיא פוטין נאם בפסגה ואמר כי מוסקבה מוכנה "לחלוק את נשקה" עם בעלות בריתה באמריקה הלטינית, אסיה ואפריקה. לפי התקשורת הממלכתית הרוסית, משלחות מ-72 מדינות לקחו חלק בפורום

פוטין מתגרה: רוסיה מוכנה להציע נשק לבעלות בריתה
פוטין נואם בפורום צילום: אתר הקרמלין

רוסיה פתחה ביום שני את התערוכה הצבאית שלה "צבא 2022" עם תצוגות של נשקים מסוגים שונים, שכללו טיסות הדגמה ליד מוסקבה. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נאם בפסגה ואמר כי מוסקבה מוכנה "לחלוק את נשקה" עם בעלות בריתה באמריקה הלטינית, אסיה ואפריקה.

"אנחנו מוכנים להציע לבעלי בריתנו את סוגי הנשק המודרניים ביותר, מנשק קל ועד כלי רכב משוריינים וארטילריה ועד תעופה קרבית וכלי טיס בלתי מאוישים", אמר פוטין בטקס הפתיחה של הפורום. "כמעט כולם שימשו יותר מפעם אחת בפעולות לחימה אמיתיות" הוסיף.

לפי התקשורת הממלכתית הרוסית, משלחות מ-72 מדינות לקחו חלק בפורום. דבריו של פוטין הגיעו כמעט שישה חודשים לאחר שהוא פתח במלחמה כשפלש לאוקראינה, שם ספגה רוסיה כישלונות צבאיים. אנליסטים מערביים אמרו שההפסדים הרוסים במלחמה עלולים להשפיע על יצוא הנשק של המדינה.

הפורום מתקיים בין ה-15 ל-21 באוגוסט, אחד מימי הפורום יוקדש לשיתוף פעולה צבאי-טכני של הפדרציה הרוסית עם מדינות זרות לקידום נשק וציוד מתוצרת רוסיה לשווקים זרים. במסגרת תוכנית ההדגמה של הפורום, יתקיימו הדגמות של כלי נשק וציוד חדש עבור משלחות של מדינות זרות במגרשי האימונים הענקיים במוסקבה.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה מוסקבה כלי נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד