י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ראיון ראשון אחרי הפשיטה

טראמפ: "הצעתי עזרה בהרגעת הרוחות – הם יכלו לשתול הכול"

נשיא ארצות הברית לשעבר התראיין לרשת פוקס ניוז, וטען כי הוא יעשה כל מה שהוא יכול "כדי לעזור למדינה". הוא יצא במתקפה חריפה על ה-FBI: "הם פורצים לבית של נשיא, לוקחים מה שהם רוצים ויכולים לשתול מה שהם רוצים"

טראמפ באחוזה משחק גולף
טראמפ באחוזה משחק גולף צילום: מתוך אינסטגרם

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הגיב אתמול (שני) לראשונה בראיון לפוקס ניוז לפשיטת ה-FBI על אחוזתו בפלורידה: "העם האמריקאי לא יסבול עוד הונאה, חייבים להוריד את הטמפרטורה", אמר הנשיא לשעבר.

טראמפ, שתתכנן לרוץ לבחירות ב-2024, טוען כי המסמכים שנמצאו בביתו לא היו מסווגים. הוא כינה את פשיטת ה-FBI על אחוזתו "תרמית", ואמר כי מדובר בציד מכשפות. "המדינה נמצאת במקום מסוכן", אמר. "יש כעס אדיר מצד האזרחים, הציבור לא יכול לסבול עוד תרמית, כמו זו שראינו לפני כמה ימים".

עוד ציין טראמפ כי הוא ביקש מנציגיו לפנות למשרד המשפטים כדי להציע לעזור ברקע הזעם על הפשיטה של ה-FBI לביתו הפרטי בשבוע שעבר. לדבריו, הוא טרם קיבל תגובה ממשרד המשפטים אם מעוניינים בעזרתו. "אעשה על מה שביכולתי כדי לעזור למדינה", אמר. לטענתו, מעולם לא נעשה שימוש באכיפת החוק כדי לפרוץ לביתו של נשיא ארה"ב לשעבר, "ויש כעס אדיר במדינה – ברמה שטרם נראתה בעבר, מלבד בזמנים מסוכנים מאוד".

את הרגעים בו פשטו סוכני ה-FBI על אחוזתו תיאר הנשיא לשעבר "כהתקפה תוך כדי התגנבות". "אף אחד לא חשב שדבר כזה יכול לקרות", אמר טראמפ. "הם פרצו ויכלו לקחת מה שרצו. הם פקדו על כולם לכבות מצלמות ואסרו על האנשים להיכנס לחדרים". בכך רמז טראמפ על כך שהסוכנים הפדראליים יכלו להעלים או לשתול ראיות באחוזתו לכאורה. "אנשיי התבקשו לחכות בחוץ. הם יכלו לקחת או לשתול בפנים מה שרצו". בפוקס ניוז מדווחים כי על פי מקור המקורב לטראמפ, הנשיא לשעבר צפוי לצאת בקרוב בהודעה בנוגע למועמדותו במרוץ לנשיאות ב-2024.

דונלד טראמפ פלורידה חוקרי FBI

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד