י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"morning" של חשבונית ירוקה: הופכים את ניהול העסק לחוויה!

״חשבונית ירוקה״ משנה את שמה ל-"morning" ומשיקה ממשק משתמש חדש שיהפוך את ניהול העסק לחוויה. ובמיוחד בשבילכם: 5 טיפים לעסק מתוקתק!

"morning" של חשבונית ירוקה:  הופכים את ניהול העסק לחוויה!

חברת morning של חשבונית ירוקה מציעה מגוון פתרונות דיגיטליים לניהול העסק עבור עסקים קטנים ובינוניים, בדגש על עצמאים. כמובילת שוק בתחום, morning של חשבונית ירוקה מספקת לבעלי עסקים את כל הכלים להעיף את העסק גבוה וגם ליהנות מהדרך.

כשמדברים על כלים לניהול עסק עצמאי מוצלח, אין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא – סדר. עבודה בצורה מסודרת מאפשרת לכם להספיק יותר, לסגור פינות בקלות ובלי להתעכב, ומראה לכם במה להתמקד ואיפה צריך להיות הפוקוס שלכם, כדי שתוכלו לפנות את הראש לדברים החשובים באמת.

אז הנה 5 טיפים ופיצ'רים ש"יסדרו" את החיים העצמאים שלכם:

  1. כשכל הנתונים מולכם, קל הרבה יותר לקבל החלטות. כאשר כל המסמכים פרוסים בפניכם בצורה נוחה וברורה, בשילוב פילוחים נוחים – תוכלו לראות סטטוס עדכני ולהפיק בקלות דוחות על העסק שיעזרו לכם להבין מה הצעד הבא שלכם. הדוחות שלנו גרפיים, קלים מאוד להבנה ועושים הרבה מאוד שכל וסדר במספרים.
  2. ניהול הכנסות זה א'-ב' של החיים העצמאים. אבל כדי לדעת כמה אתם מרוויחים באמת – ניהול הוצאות זה הדבר החשוב באמת. ניהול הוצאות דיגיטלי גם יעשה לכם סדר בתזרים (כמה נכנס, כמה יוצא ומה נשאר) וגם יחסוך את כל הטרחה של לשלוח את ניירת ההוצאות לרו"ח. איך זה עובד? הכי פשוט. את ההוצאות שיש לכם ביד פשוט מצלמים ומעלים לחשבון, קיבלתם הוצאה במייל? מעבירים לכתובת שניתן לכם וגם היא תגיע מיידית לטבלת ההוצאות. משם, שאר העבודה עלינו – נסרוק את הפרטים, נמלא אוטומטית את השדות, ובצורה אוטומטית נשלח את הדו״ח לרו״ח. זהו, אתם מסודרים.
  3. לפעמים, וזו דרכו של עולם, לקוחות לא משלמים בזמן. מה עושים? כדי לעקוב אחרי המצב בקלות, יש את דוח התשלומים הפתוחים. מדובר בפיצ'ר חביב וענייני שפותר בשבילכם בנימוס סיטואציות פחות נעימות. הדוח מרכז מול העיניים את כל התשלומים הפתוחים שהיו צריכים להיות משולמים, וממנו ממשיכים לשלב הבא – שליחת תזכורת פשוטה ללקוח לזירוז התשלום. במידה ותרצו – יש גם אפשרות לניסוח מוכן מראש.
  4. מבחינתנו, סדר בעסק לא חייב להיות רק באחריותכם. בדיוק מהסיבה הזאת יש לנו הרשאות, שבעצם מאפשרות לאדם לו הענקתם את ההרשאה, לעשות בשבילכם פעולות, לפי רמת ההרשאה שאישרתם עבורו. הרשאת רואה חשבון לדוגמה, תאפשר למי שמייצג אתכם להוריד דוחות ולדווח בשבילכם לרשויות. הרשאות מתקדמות יותר יאפשרו למישהו שתבחרו להפיק מסמכים בשמכם.
  5. באזור ה"מרקט" באתר תמצאו מגוון אפשרויות לשיפור ושכלול העבודה שלכם, כמו חיבור לתוספי סליקה (שמאפשרים לקבל מלקוחות תשלומים באשראי), חיבורים לגיבוי אוטומטי של מסמכים, ועוד מגוון כלים שעושים לעצמאיים חיים הרבה יותר פשוטים.

לא משנה מה תחום העיסוק שלכם. לא משנה אם רק התחלתם או שאתם כבר עצמאים משופשפים. כל אחד יוצר את הסדר שלו בעסק ואנחנו כאן כדי לתת לכם אפשרויות חכמות לעבודה בצורה מהירה, קלה ומאורגנת יותר.

רוצים לעשות סדר בעסק? היכנסו ל- greeninvoice.co.il ונסו את "morning" של חשבונית ירוקה לחודש ניסיון חינם ללא התחייבות!

חשבונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד