י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חומרי הגלם המתאימים עבור ריהוט גן

יש לכם מרפסת, גג או חצר בבית ואתם רוצים לרכוש ריהוט גינה, אך אתם מתלבטים על חומרי הגלם הטובים ביותר עבור מטרה זו. בענף ריהוט הגן יש מגוון חומרים שמתאימים לריהוט חוץ. איך בוחרים מבניהם? בכתבה הבאה נסביר על כל חומר גלם בנפרד עם היתרונות והחסרונות ולאילו עיצובים הוא מתאים

חומרי הגלם המתאימים עבור ריהוט גן
גינה פסטורלית צילום: depositphotos

חומרי הגלם השכיחים כיום עבור ריהוט גן

עץ – העץ הוא חומר גלם טבעי ורבים מרהיטי הגן עשויים ממנו. מדובר על חומר שמאפשר לשייף אותו ולהחזיר את היופי שלו בכל פעם מחדש. כמו כן, ניתן לצבוע אותו ללא כל בעיה באיזה צבע שתרצו המתאים לעץ. תוכלו לרכוש מערכת ישיבה לגינה עשויה מעץ. העלות של מערכת כזו יחסית נמוכה והעץ נשאר לאורך שנים. היתרון שלו בצביעתו ושיופו הוא גם החיסרון כי זה מצריך מעט עבודה. מי שאין לו בעיה עם זה, יוכל לקבל מערכת ישיבה נוחה ויפה המתאימה מאוד לעיצוב כפרי.

ראטן – הראטן עשוי מעצי דקל והמראה שלו דומה מעט לסוג של PVC. הראטן עמיד למים והסגנון שלו מאוד מתאים לעיצוב בסגנון בוהו שיק. ריהוט גינה מראטן מעט יותר יקרים, אך הם מאוד יפים ועדינים במראה שלהם. אחד מהרהיטים הכי יפים בראטן הם ערסלים לגינה. הראטן עדין מאוד ומקנה לערסל יופי ייחודי.

אלומיניום – האלומיניום הוא המתכת הטובה ביותר לתנאי חוץ. האלומיניום מייצר באופן טבעי שכבה המגנה עליו מהתחמצנות וכך הוא לא מפתח קורוזיה או חלודה. המראה של הרהיטים מהאלומיניום הוא מראה יותר מודרני ומאוד מתאים למרפסות. כיום ניתן לרכוש נדנדות לגינה שעשויות מחומר זה. המראה שלהן עדין ויפה מאוד. כיום תוכלו למצוא גם מיטות שיזוף עשויות מאלומיניום.

כמה יעלו לכם רהיטי הגן מהחומרים השונים?

החומר בעלות הנמוכה ביותר הוא העץ, במיוחד כאשר מדובר על ייצור העשוי מעץ אורן שהעלות שלו ביחס לעצים אחרים נמוך יותר. הראטן והאלומיניום דיי דומים בעלות שלהם. רכישה של מערכות ישיבה לחצר עשויות להתחיל מעלות של 500 שקלים ולהגיע לאלפי שקלים. תוכלו לבחור בין הפריטים לפי הצרכים שלכם ולהגיע לעלויות משתלמות יותר.

לסיכום, איזה מבין החומרים לבחור? לפי הצרכים שלכם! אם הצורך שלכם הוא מראה עיצובי מודרני, בחרו רהיטים מאלומיניום. אם אתם מעוניינים בעיצוב בוהו שיק, בחרו בחומר הגלם ראטן ואם אתם מעוניינים במראה הכפרי, העץ הוא ללא ספק החומר הטוב ביותר עבורכם.

ריהוט גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד