י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לימודי מקצוע אונליין לחרדים

קורסים אונליין וסיוע במימון הלימודים - לא צריך לשנות את אורח החיים

לימודי מקצוע אונליין לחרדים
מדריכים מקצועיים צילום: יח"צ

לימודי מקצוע לחרדים מאפשרים לחרדים לרכוש השכלה בתחום מסוים, להתמקצע בו ולהתחיל לעבוד בו במהירות יחסית בהשוואה ללימודים באוניברסיטה, אשר נמשכים 3-4 שנים לכל הפחות. מעבר לכך, לא תמיד יש צורך בבגרות או תואר כדי ללמוד במסגרת קורסים לחרדים. היום, יכולים חרדים רבים למצוא קורסים לחרדים בתחומים שמעניינים אותם, בין התחומים האפשריים שזוכים לפופולריות יש לציין את תחומי הפיננסיים, השמאות והנדל"ן. כמו כן, יש לציין את לימודי ההייטק שמאוד מבוקשים גם הם בקרבת האוכלוסייה החרדית, אך כבר ידוע כי תחום זה זוכה להצלחה בשנים האחרונות. כמובן שישנם מגוון קורסים נוספים בהם אפשר לבחור.

ללמוד גם בשלבים מתקדמים יותר בחיים

 לימודי מקצוע לחרדים מיועדים גם עבור אנשים שלא צברו ותק בעולם העבודה ומעוניינים להשתלב בו בשלבים מאוחרים יותר בחייהם. נתון זה משמח ביותר, שכן עשוי להיווצר מצב בו אדם שלא צבר ותק בשוק העבודה עד גיל מסוים ימנע מכך בהמשך בשל חוסר ביטחון ביכולותיו. עצם העובדה שניתן להשתלב בשלבים מאוחרים יותר בחיים ללא ותק פותחת דלת לחרדים רבים.

קורסים אונליין וסיוע במימון הלימודים - לא צריך לשנות את אורח החיים

קורסים אונליין הינם נוחים ביותר, שכן אין צורך לצאת מהבית ואפשר ליהנות ממרצים מובילים בתחומם, ממעקב אישי אחר התקדמותו של התלמיד, מקהילה לימודית ומחיסכון של זמן יקר וכסף. מעבר לכך, ישנה אופציה של מימון לימודים לחרדים המימון מאפשר לנים חרדיות וגברים חרדים ללמוד ללא חשש מפני הפן הכלכלי. בין היתר ניתנות מלגות מקרן ק.מ.ח לבחורי ישיבה וניתן סבסוד משמעותי של עלות הקורסים מידי המרכז להכוון תעסוקתי בני ברק ומשרד הרווחה. גם המרכז להכוון תעסוקתי בני ברק  ומפעל הפיס מאפשרים מתן מלגות לנשים חרדיות. הסיוע הופך את הלמידה לנוחה ופשוטה, כאשר אין צורך לשנות את אורח החיים בהתאם לזמני הלימודים והנסיעות משום שמדובר על לימודי אונליין.

קצת על הקורסים השונים שניתן ללמוד ללא בגרות

הזכרנו מקודם כי ישנם מגוון קורסים שניתן ללמוד אונליין, שקורסים אלו מתאימים לאוכלוסייה החרדית ובנוסף, שניתן ליהנות מסיוע במימונם על ידי קבלת עזרה מגורמים שונים ומגוונים. בין הקורסים המבוקשים יש לציין את קורס הנדל"ן אליו ניתן להירשם ללא בגרות. קורס נדל"ן פותח בפני הלומדים עולם מרתק, כאשר המקצוע מתאים לאנשים חרוצים ומלאי יוזמה. כאן יש לציין כי כדי לעסוק בנדל"ן יש צורך לעמוד בקריטריונים הבאים: להחזיק ברישיון, לעבור מבחנים רלוונטיים לעיסוק בתחום, לא להיות פושט רגל ולא להיות בעל רישום פלילי. קורס נוסף שזוכה לפופולריות הוא קורס יזמות נדל"ן, קורס זה דורש הבנה במיסוי מקרקעין, בנייה, שמאות ודיני תכנון. בין הקורסים הנוספים שניתן ללמוד ללא בגרות יש לציין את תחום הפיננסיים, כמו למשל: מטבעות דיגיטליים - תחום שנמצא בצמיחה בשנים אלו ושוק ההון - במסגרתו רוכשים הלומדים ידע במונחים הרבים של שוק ההון, לומדים איך לזהות מניות מניבות, לומדים על שיטות השקעה, מסחר יומי ותחומים נוספים. אופציה אחרת היא ללמוד שמאות. גם את התחום זה ניתן ללמוד ללא בגרות. לצד עובדה זו יש לציין כי המעוניינים להשתלב בתחום השמאות צריכים להתמחות במשרד שמאות רכוש ובנוסף, להתמחות בקורס מקצועי. כמו כן, יש צורך בתואר ראשון כדי לקבל תעודת שמאי. במסגרת הלימודים רוכשים הסטודנטים ידע אשר מאפשר להם להעריך שווי של נדל"ן, לומדים על חוקי הנדל"ן, הנדסה, חשבונאות, סטטיסטיקה ותחומים מעניינים נוספים אשר מעשירים את הידע שלהם.

בחירת מוסד לימודים ללימודי מקצוע אונליין לחרדים

במידה שמעוניינים ללמוד במסגרת קורס אונליין, יש לבחור במוסד לימודים שליווה סטודנטים רבים במהלך הדרך וסייע להם לסיים את לימודיהם בהצלחה. כאשר מדובר על האוכלוסייה החרדית, יש להקפיד לבחור במוסד לימודים שמכיר את אורח החיים ומאפשר לסטודנטים ללמוד בנוחות, בלי לשנות את סגנון חייהם וללא מגבלות שעשויות להקשות על תהליך הלמידה. מוסד לימודים איכותי יעסיק מרצים מנוסים ומקצועיים שזמינים עבור הסטודנט ויכולים לספק לו תמיכה לאורך כל שלבי הקורס. כמו כן, רצוי לבחור במוסד שמאפשר קבלת סיוע במימון הלימודים, כך שנושא התקציב לא יהיה קושי ולא יגביל את הסטודנטים.

במכללת אפיק, עשרות קורסים מקצועיים אונליין, אין ספק שתוכלו שלאדם החרדי מן הישוב יש היום את היכולת לעשות הסבה מקצועית מכל מקום ומכל זמן.

קורס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד