י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברוך דיין האמת

השד"ר של החסידות: רבי פנחס נתן וצלר זצ"ל

חסידות דושינסקיא באבל עם פטירתו של הרה"ח רבי פנחס נתן וצלר זצ"ל, מחשובי החסידים ומי שביסס במשך שנים רבות את המוסדות לאחר שכיתת את רגליו בעולם. נפטר לאחר שהתמודד עם המחלה הקשה והוא בן 74. הלווייתו בצהריים מבני ברק לירושלים 

השד"ר של החסידות: רבי פנחס נתן וצלר זצ"ל
הרה"ח רבי פנחס נתן וצלר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק הלך לעולמו הרה"ח רבי פנחס נתן וצלר זצ"ל, מחשובי חסידי דושינסקיא בבני ברק לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו והוא בן 74 בפטירתו. 

המנוח, בהיותו חסידי דושינסקיא, למד בישיבת 'בית יוסף צבי' וזכה בשנות בחרותו לשמש בקודש אצל רבו האדמו"ר מהרי"ם דושינסקיא זצ"ל גאב"ד 'העדה החרדית' בו דבק כל חייו. רבי פנחס נתן שימש כ'הויז בחור' וזכה לחיבה וקרבה יתירה, גם מיבדלחט"א האדמו"ר מדושינסקיא.

כמו כן, זכה המנוח להיות שותף לדבר מצווה בהוצאת ספר התהילים 'תהלות מהריץ' עם פירוש של הרבי המהרי"ץ דושינסקיא זצ"ל, דבר אשר המנוח רבי פנחס נתן מאוד התהדר בכך.

מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על איש מסור וערכי; בחצר חסידות דושינסקיא מבכים את לכתו של שליח ציבור מסור ונאמן למוסדות שמצעירותו כיתת רגליו בהיותו שד"ר לטובת הישיבה והמוסדות, בארה"ב, באירופה ואף באוסטרליה הרחוקה.

בתקופה האחרונה לאחר המחלה הקשה הלך ונחלש, ואושפז בבית החולים. חסידי דושינסיקא היו עולים לבקרו הן בביתו והן בבית החולים ואף היו מקיימים תפילות בביתו. הרבי מדושינסקיא הגיע לבקרו בתקופה האחרונה וביקש ממנו ברכה בהיותו בעל ייסורים, ר' פנחס נתן ברוב ענוותנותו השיבו כי הוא אינו 'בעל ייסורים'.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים. אחד מבניו הוא איש העסקים הרב יהודה וצלר מחשובי לומדי ומתפללי בית המדרש ויז'ניץ במרכז בני ברק שסעד את אביו והתמסר אליו בכל נפשו. 

מסע הלוויה תצא בשעה 15:30 בצהריים מבית המדרש של חסידות דושינסקיא ברחוב חזון איש 10 בבני ברק ובשעה 17:00 מבית המדרש דושינסקיא ברחוב שמואל הנביא 52 במרושלים ובשעה 18:15 מבית הלוויות שמגר להר המנוחות שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חסידות דושינסקיא וצלר הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד