י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
להגן מאלימות

זהירות אתם מצולמים: החברה ציידה את הפקחים במצלמה גוף

הסכם קיבוצי מיוחד ותקדימי נחתם ובמסגרתו תוצבנה מצלמות גוף על עשרות פקחי חברת מטרופולין במטרה להגן עליהם מפני אלימות וליצור הרתעה

זהירות אתם מצולמים: החברה ציידה את הפקחים במצלמה גוף
נסיעה באוטובוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פקחי חברת מטרופולין יישאו מצלמות גוף במהלך כל הנסיעה באוטובוס: איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות וחברת מטרופולין חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי מיוחד ותקדימי במסגרתו יוצבו מצלמות גוף על עשרות פקחי החברה, במטרה להגן עליהם מפני אלימות וליצור הרתעה.

מצלמת הגוף תופעל על ידי המפקח עם כל עלייה לאוטובוס ותכובה רק לאחר ירידתו מהאוטובוס. היא תצלם ותקליט באופן רציף ואם היא תתעד פגיעה בנהג או במפקח, התיעוד יועבר לטיפול המשטרה.

בחתימת ההסכם היו מעורבים: יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, מנהל ארצי חטיבה עובדי תחבורה ציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא, יו"ר הוועד הארצי של עובדי המנהל במטרופולין רפי גיגי, עו"ד מוריה גליק ממשרד עו"ד אלעד מורג ועו"ד יפעת ארינובסקי ממשרד יונתן פסי.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי מסר בתגובה: "מדובר בעוד צעד חשוב בבניית המיגון וההרתעה במקרים של אלימות כנגד הנהגים והפקחים בתחבורה הציבורית. יידע כל תוקף שהוא מתועד חזותית, והראיות שיתועדו כנגדו יהיו בעלות משקל קריטי בחומרת הענישה על ידי בתי המשפט".

 

 

מצלמות גוף אלימות פקחים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד