י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אמירה מקוממת

המגיש: "אם בן גביר יהיה שר - אעזוב את הארץ"

העיתונאי גיא מרוז צייץ בחשבון הטוויטר שלי כי אם חבר הכנסת בן גביר יהיה שר בממשלה הבאה - הוא יעזוב את הארץ | אמש בהצהרה לתקשורת הודיע בן גביר על ריצה עצמאית בבחירות

המגיש: "אם בן גביר יהיה שר - אעזוב את הארץ"
איתמר בן גביר צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מגיש הטלוויזיה הישראלי גיא מרוז, שעורר לא מעט סערות כשעמד בראש הקבוצה המתנגדת לחיסוני הקורונה, צייץ היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו כי אם ח"כ איתמר בן גביר יכהן כשר אחרי הבחירות, הוא יעזוב את הארץ.

"הנה הודעה, אם בן גביר יהיה שר במדינת ישראל אני לא אחיה בה יותר, יום טוב", כתב מרוז בטוויטר. דבריו מגיעים לאחר שאמש הצהיר בן גביר כי ירוץ עצמאית בבחירות עם מפלגתו 'עוצמה יהודית'.

בהצהרה שנשא אמש מכפר המכבייה תחת הסלוגן "הגיע הזמן בן גביר", יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' הודיע כי בכוונתו לרוץ עצמאית ולא ברשימה אחת יחד עם מפלגת 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' בעקבות נתק של ימים ארוכים במו"מ. "בחודש וחצי האחרון עשיתי הכול, אבל הכול, כדי שנרוץ יחד עם חבריי במפלגת הציונות הדתית", טען בפתח ההצהרה.

"בתחילה חברי בצלאל סמוטריץ' סירב בכלל למשא ומתן. אחר כך הוא הסכים, אבל מסתבר שרק למראית עין, ועכשיו הוא דורש לעצמו שישה מקומות מתוך שמונה", תקף את ההצעה של 'הציונות הדתית'. "אתם מבינים, בכל סקר, בכל בדיקה, בכל מחקר – אנחנו גדולים ממנו משמעותית, והוא, הוא דורש לעצמו שלושה רבעים מהרשימה".

לדברי בן גביר, "סמוטריץ' בחר שלא נרוץ ביחד, כי הוא רצה בעיקר דתיים לאומיים קלאסיים. עבדנו מצוין ביחד בשנה האחרונה, אבל אני מכבד את הרצון שלו לפנות לקהל המצביעים של איילת שקד", עקץ תוך שהוא מתכוון לרצון לפנות לקהל ליברלי במגזר הסרוג.

למרות ההצהרה, הוא הותיר פתח לאפשרות שירוצו ביחד: "עדיין נותרה בי תקווה שהוא יתעשת ויבחר להמשיך ביחד", אמר. נותר עוד כחודש עד לסגירת הרשימות, כך שייתכן והצדדים יצליחו להגיע להסכמה.

איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ' עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד