ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרסום ראשון

בהעדר אישור הנציב: המנכ"ל הזמני של הרבנות הראשית יסיים תפקידו

בעקבות סירובו של נציב שירות המדינה לחתום על הארכת כהונתו של ממלא מקום מנכ"ל הרבנות הראשית, שבאה לסיומה עם תום כהונתו של סגן השר לשירותי דת מתן כהנא, הראל גולדברג יסיים את תפקידו. מנכ"ל המשרד לשירותי דת, גל שם טוב, ימלא את המקום במקביל לתפקידו

בהעדר אישור הנציב: המנכ"ל הזמני של הרבנות הראשית יסיים תפקידו
מתן כהנא צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

פרסום ראשון: שעות לפני שמתן כהנא סיים את כהונתו כסגן השר לשירותי דת, באה אל סופה גם כהונתו של ממלא מקום מנכ"ל הרבנות הראשית, הראל גולדברג, אחרי שנציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ סירב לחתום על הארכת כהונתו. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מזה כשנה ושלושה חודשים מילא גולדברג את תפקיד מנכ"ל הרבנות הראשית, בעקבות סיום תפקידו של המנכ"ל לשעבר משה דגן. גולדברג כיהן במקביל גם כיועמ"ש הרבנות הראשית, ואף ניסה להתמודד לתפקיד המנכ"ל הקבוע.

בחודשים שקדמו לפירוק הממשלה ניסה השר דאז מתן כהנא להביא לאישור מנכ"ל קבוע והוציא מכרז. לקו הסיום הגיעו משה דגן, הלל הורביץ ומשה כהן, כאשר גולדברג, שניסה להיבחר לתפקיד הקבוע, נפסל פעמיים על ידי ועדת האיתור.

כעת, עם סיום תקופת מילוי המקום ביקשו להאריך את תקפידו בפעם השלישית, אלא שהנציב סירב לחתום על הארכת המינוי בפעם השלישית, כך שבעוד כחודש יסיים גולדברג את תפקידו הזמני הכמעט קבוע, ובמקומו ישמש בתפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת גל שם טוב, שישמש בשני התפקידים במקביל.

מנציבות המדינה נמסר ל'בחדרי חרדים': "תקופת מינויו של עו"ד גולדברג מסתיימת לקראת סוף חודש ספטמבר, ולתקופה הבאה הנציבות אישרה את בקשת השר להטיל את התפקיד על אדם אחר".

הרבנות הראשית מתן כהנא דניאל הרשקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד