ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

גדולי ישראל בקריאה: מגבית חירום של 'הידברות'

הגר"ח קנייבסקי פתח במעונו את מגבית 'הידברות', ויצא בקריאה להירתם ולסייע לארגון • התורמים במגבית זו יזכו למתנה: 'תהלים המבורך' בחתימת הגר"ח • פירסומת

רבני הידברות אצל הגר"ח קנייבסקי
רבני הידברות אצל הגר"ח קנייבסקי

הס קטגור וקח סניגור: באווירת חירום נפתחה במעונם של גדולי ישראל מגבית החירום 'הס קטיגור' של ארגון הידברות. ראשי ורבני הארגון נכנסו למעונו של הגר"ח קנייבסקי, וראו כיצד יוצא מגדרו לנוכח התקופה הקשה בה שרוי עולם התורה והישיבות, ובעקבות ההסתה התקשורתית המתמשכת נגד לומדי התורה והמשפחות החרדיות באה"ק.

הגר"ח קנייבסקי העלה על נס את פועלם המבורך של אנשי ארגון הידברות, העושים לילות כימים בהפצת אור היהדות למאות אלפי בתים בישראל, ועומדים בחזית ההסברה הנכונה כדי להשיב למחרפנו דבר ולקרב רבבות אחים תועים לאבינו שבשמים. הגר"ח אף נרתם אישית למגבית חשובה זו, כאשר באופן תקדימי התורמים הנכבדים יוכלו לקבל לידיהם במתנה, ספר תהילים מרהיב, החתום בברכה אישית של הגר"ח לברכה ולכתיבה וחתימה טובה. יש לציין שהכמות מוגבלת וכל הקודם זוכה.

ארגון הידברות נחשב כיום כארגון הקירוב הגדול בעולם. כאשר הוא היחיד המצליח להביא את דבר היהדות לסלון ביתם של יותר מרבע מיליון בתים בישראל, הנחשפים מידי יום לשיעורי תורה ויהדות מפי מיטב הרבנים והמרצים. מדובר בהפצת יהדות בהיקפים חסרי תקדים, הן במתן הרצאות מאת עשרות רבנים ומרצים, והן על ידי הדרכה אישית לאלפי פניות המגיעות למשרדי הארגון מדי חודש. מסיבה זו, משמש הארגון ככתובת כמעט בלעדית עבור עשרות אלפי יהודים בארץ ובעולם בכל שאלה ובירור בנושאי יהדות.

הארגון זוכה לאמונם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, הרואים בו את ראש החץ בתחום הקירוב וההסברה יהודית בארץ ובעולם. בשל כך, גדולי ישראל נרתמים בעצמם לסייע לארגון החשוב ומעודדים את הציבור להירתם אף הוא לטובת הארגון, דווקא בעת הזו בה רבים המשטינים והמקטרגים מבית וההסברה היהודית הנכונה נחוצה מאי פעם.

וכעת, באופן מיוחד ונדיר, התורמים למגבית 'הס קטיגור' של הידברות, יזכו במתנה נפלאה ומרגשת: ספר תהילים מפואר ומהודר, חתום בכתב ידו של הגר"ח קנייבסקי לברכה והצלחה.

אין ספק כי מדובר בהזדמנות מיוחדת עבור כל אחד מאיתנו להיכנס אל יום הדין הקדוש, כשאנו מצוידים בברכתו האישית של צדיק הדור ובסנגור מיוחד כשותף למפעל הקירוב הגדול בעולם. מה נפלא הדבר לצעוד אל בית הכנסת, יחד עם ספר התהילים המיוחד החתום בברכתו של הגר"ח קנייבסקי.

דבריו המרגשים של הגר"ח על חובת השעה בתקופה קשה זו, עוררו הדים רבים בקרב שוחרי התורה והמצוות, להירתם ולסייע ככל יכולתם לארגון החשוב 'הידברות', מתוך הבנה כי מדובר בשעת חירום ממש, כשמבחוץ משכלת חרב ההסתה והפגיעה, להיחלץ חושים להעמיד את התורה על תילה ולהיות שותפים במפעל קידוש ה' הגדול ביותר. ועל ידי הסיוע וההשתדלות של כל אחד ואחד, יזכו לסניגור מיוחד ליום הדין ע"י ספר התהילים וברכתו של הגר"ח ולהיכתב בספרן של צדיקים גמורים אכי"ר.

להצטרפות למגבית 'הס קטיגור' של הידברות ניתן לחייג כעת למספר החינם – 1800-800-111 כדי שה'תהילים המבורך' יספיק להגיע אליך עוד לפני החג.
הגר''ח קנייבסקי הידברות ביקור מגבית תהילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד