י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נציג דגל באלעד לשס: "לא נאכסן פליטים לסידור עבודה"

ספינים על טריז בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' באלעד גרמו למשה ברדוגו, חבר מועצה מטעם 'דגל', לפתוח פה על שס: "תפסיקו לסכסך. הפכתם המועמדות לראשות העיר ללעג וקלס"

עם הדגל. ישראל פרוש. צילום: בועז בן ארי
עם הדגל. ישראל פרוש. צילום: בועז בן ארי

הספינים לפיהן נוצר, כביכול, טריז בין 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' באלעד, וכי דגל התורה תריץ מועמד מטעמה בעיר נגד מועמדותו של סגן ראש העיר שרוליק פרוש - הובילו את משה ברדוגו, חבר מועצת העיר מטעם 'דגל', לשבור שתיקה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "אני קורא לראשי ש"ס, תפסיקו להפריח ספינים ותפסיקו לסכסך את הציבור האשכנזי שיודע להסתדר יפה. הפכתם את המועמדות לראשות העיר אלעד ללעג וקלס. כל שעה עגולה שם של מועמד אחר. אלעד היא לא בית מפלט. אנחנו לא נאכסן פליטים לסידור עבודה".

לדבריו, "דגל התורה, למרות המאמצים שלכם, נמצאת בתיאום מלא עם אגודת ישראל - וכולנו יחד נעשה אך ורק מה שטוב לעיר. הכל יהיה בהבנה מלאה.

"אני מציע לשס: התעסקו בצרות שלכם בתוך הבית, וקודם כל תנסו להגיע להחלטה מי המועמד שלכם לראשות העיר. אני מאחל לראשי ש״ס הצלחה מכל הלב, ופונה אליהם: בואו פעם אחת נצא למערכת בחירות שלכם מול כולנו - ופעם אחת ולתמיד נראה מי הרוב והכח בעיר. פעם אחת, סוף כל סוף, נראה את מי מעניין באמת טובת העיר".
אלעד משה ברדוגו ישראל פרוש בחירות מקומיות דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד