כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הרב הראשי בירך את שומרי קבר רחל • תיעוד

הגר"ד לאו הגיע להתפלל בקבר רחל, ובירך את לוחמי מג"ב השומרים על הקבר • "באים ואומרים לאמא רחל שיש לה גם סיבות לשמוח היום" • צפו בתיעוד מהביקור

הרב הראשי בירך את שומרי קבר רחל • תיעוד

לקראת הימים הנוראים, הגיע הבוקר (ג) הרב דוד לאו לתפילה ולקריאת פרקי תהילים בקבר רחל אמנו. את פניו של הרב לאו קיבל ראש המועצה האזורית גוש עציון, מדוידי פרל, סגן ראש המועצה, משה סוויל, וכן רב הישוב אלון שבות, הרב גדעון פרל.

הרב לאו התרגש מאוד מהמעמד: "שמחה וגאווה ממלאים אותי בביקורי זה. את הבוקר התחלתי בקביעת מזוזה בבית הספר בעיר מודיעין, והוא נמשך בביקור בקברה של אמא רחל - שמבכה על בנייה".

"אנחנו באים ואומרים לה היום יש לך גם סיבות לשמוח. עם ישראל חזר לארצו ועומד פה ומתיישב בנחלת אבותיו. המקומות בהם אנו נמצאים כאן, זה בעצם הבית שלנו. באנו לבקש ולהתפלל שהקב"ה יאחל לכולנו שנה שמחה, רגועה, שנת גאולה וישועה".

הרב לאו בירך את מפקדי מג"ב השומרים על מתחם הקבר, ומבטיחים את שלומם של המתפללים לאורך כל השנה: "בזכות עבודת הקודש שאתם עושים כאן, אני מברך אתכם שתהיה לכם שנה רגועה, שמחה ושלווה, ושלא תהיה לחוצה. כפי שכתוב בסדר הושענות: הושענא נפש מבהלה".

ראש המועצה האזורית, דוידי פרל, ברך את הרב לאו על ביקורו בקבר רחל, והעניק לו שי - ספר הסוקר את ההיסטוריה של ההתיישבות בגוש עציון.

דודי פרל, ראש המועצה האזורית גוש עציון, מסר: "אנו שמחים ומברכים את כבוד הרב לאו, על ביקורו בקבר רחל ובגוש עציון. ביקורו של הרב לאו היום בקברה של רחל אמנו, בתקופה של מתיחות ביטחונית וכשברקע ישנם דיבורים על ויתורים, מהווה מסר של חיזוק והזדהות עם ההתיישבות ביו"ש ובגוש עציון. אנו מאחלים הצלחה רבה לרב הראשי בתפקידו החדש, ובטוחים כי יצליח במשימתו לקרב את כל עם ישראל לתורת ישראל, ולארץ ישראל".







הרב דוד לאו רחל קבר מועצה אזורית גוש עציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד